جمعه 10 فروردين 1403   13:12:08

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

حضور مستمر مبلغان در میان دانش آموزان

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ به مدارس را ابزاری برای شناسایی و جذب دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این طرح، جهت ارائه برنامه های تبلیغی مستمر و گسترده تر در فضایی خارج از مدرسه می باشد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال «مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» در نشست کاربردی مبلغان طرح «تربیت محور» که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با تأکید بر اهمیت این طرح اظهار داشت: نگاه دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به اعزام های تربیت محور و هدفمند مبلغان به مدارس، یک نگاه ویژه می باشد و جزء اولویت های دفتر قرار گرفته است.

وی افزود: به همین منظور، حمایت های خوبی در این عرصه در قالب تشکیل میز آموزش و پرورش، تعمیق باورهای دینی و نیز کد فعالیت های خاص، انجام گرفته است.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن تأکید بر حضور مستمر مبلغان در کنار دانش آموز تصریح کرد: اعزام مبلغ به مدارس و حضور آنها در کلاس درس، ابزاری برای شناسایی و جذب دانش آموزان جهت ارائه برنامه های تبلیغی مستمر و گسترده تر در فضایی خارج از مدرسه مانند مسجد می باشد؛ لذا ضرورت دارد اولاً مبلغان دانش آموزی در محل تبلیغ خود، مساجدی را در نظر گرفته و ثانیاً برنامه تبلیغی با محتوای متناسب با نیازهای دانش آموزان تهیه و به اجرا درآورند.

وی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را یک فعالیت جمعی خواند و گفت: اگر بتوانیم این فعالیت ها را به صورت جمعی شکل بدهیم، در عرصه فعالیت های تربیتی و فرهنگی یک گام به جلو خواهیم رفت و شاهد اثرات مثبت این فعالیت ها خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین کمال اظهار داشت: اگر احساس کنیم خودمان به تنهایی باید این کار را پیش ببریم، کار با کندی و اثرگذاری کمتری پیش می رود و موانع بیشتری را در مسیرمان شاهد خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت مبلغان طرح «تربیت محور» و با بیان این که حضور خواهران در طرح «تربیت محور» مایه خرسندی ماست، افزود: با توجه به این که خواهران در جلسات گذشته حضور نداشته اند، باید این جلسات تکرار شود تا در جریان کامل فعالیت ها قرار بگیرند.

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت تعامل میان مبلغان و اعضای مدارس تصریح کرد: مبلغان باید از ظرفیت های مدرسه، به ویژه مدیران مدارس جهت فراهم سازی زمینه های بهتر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده کنند.

وی با اشاره به جلسات متعدد با مسؤولان آموزش و پرورش گفت: با توجه به جلساتی که با مسؤولان آموزش و پرورش داشته ایم و با توجه به همراهی آن ها با این طرح، می توانید از ظرفیت های مختلف آموزش و پرورش مانند استخر، سینما، سالن های ورزشی و... استفاده کنید.

در ادامه این نشست، مبلغان طرح «تربیت محور» سؤالات و نظرات خود را ارائه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما