جمعه 31 فروردين 1403   00:59:31

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد:

برگزاری نشست های پیش از اعزام مبلغان ماه محرم الحرام 

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست های پیش از اعزام مبلغان ماه محرم الحرام از دوم تا چهارم شهریورماه 98 با سخنرانی شخصیت های حوزوی، لشکری و کشوری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در گفت و گویی اظهار داشت: تدارک نشست های تخصصی پیش از ماه محرم از جمله اقدامات این معاونت برای اعزام مبلغان می باشد که به بحث های مرتبط با "نهج البلاغه و عاشورا" با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع برگزار می شود.
وی گفت: نشستی را به مسأله "پاسخگویی به شبهات مطرح در فضای مجازی نسبت به موضوع عاشورا" اختصاص داده ایم که در این نشست حجت الاسلام والمسلمین پیشوایی به سخنرانی خواهد پرداخت.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: همچنین نشستی را به موضوع "تبیین بیانیه گام دوم انقلاب" اختصاص داده ایم که در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین راجی مباحثی را ارائه می دهند که فعالیت های بسیار خوبی را نسبت به این بیانیه انجام داده است و مؤلف کتاب "صعود چهل ساله" می باشد. 
وی افزود: همچنین در نشستی با سخنرانی خلیل آقایی "معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور" به مباحث مربوط به "منابع طبیعی" می پردازد و در نشستی دیگر، سردار مؤمنی "دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور" به مسأله "اعتیاد و نقش مبلغان در کاهش و مقابله با اعتیاد" خواهد پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اظهار داشت: از جمله مزایای شرکت در این نشست های می توان به ارائه گواهی شرکت در نشست ها و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب اشاره کرد. 
وی خاطرنشان کرد: این نشست های تخصصی از دوم تا چهارم شهریورماه 98 از ساعت 9:30 تا 12:30 در مرکز همایش های غدیر قم واقع در قم، خیابان معلم برگزار می شود.
شایان ذکر است که جهت شرکت در نشست های های فوق الذکر حتما باید از طریق سایت سمتا ثبت نام صورت گیرد و در صورت عدم ثبت نام در سایت هیچ امتیازی تعلق نمی گیرد؛ همچنین، جهت حضور و غیاب حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما