سه‌شنبه 28 فروردين 1403   07:52:52

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آرشیو

ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.

بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق/ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده هستیم

دفتر تبلیغات اسلامی، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه و نیز نسل‌کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین مظلوم و جنایات آن در سوریه و لبنان؛ خواستار پاسخ قاطع و بازدارنده نسبت به تجاوزات رژیم تروریست اسرائیل می‌باشد.

هنر، مسیر تعالی هنرمند است

اولین نشست از سلسله نشست های «الهیات هنر و رسانه» به همت اداره فضای مجازی هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

الهیات؛ منبعی بنیادین در هنر دینی

به همت اداره فضای مجازی، هنر ورسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دومین نشست از سلسله نشست های «الهیات هنر و رسانه»، با حضور حسن بلخاری مدیرگروه مطالعات عالی هنر دانشگاه تهران و هادی ربیعی عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات نظری دانشگاه هنر برگزار شد.

نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی برگزار می شود

نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی از سوی میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه اولیا، مربیان و مبلغان دینی بمناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

بازدید رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از کلینیک تخصصی آمین

حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور در ساختمان کلینیک تخصصی آمین، از این مجموعه بازدید و از فرایند راه اندازی و روند فعایت ها در این کلینیک مطلع شد.

اعزام بیش از 8500 مبلغ در ماه مبارک رمضان1445(ه.ق)

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تاکنون بیش از 8500 مبلغ جهت اعزام در ماه مبارک رمضان، حکم تبلیغی خود را از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دریافت کرده اند.

آموزش قرآن به روش خلاقانه در اپلیکیشن «شهر قرآنی»

مدیرعامل شرکت بازی‌سازی «بوی مسیر بهشت» ضمن تأکید بر روش‌های غیرمستقیم و خلاقانه در آموزش قرآن گفت: اپلیکیشن «شهر قرآنی» با تکیه بر بازی و سرگرمی در حوزه آموزش‌ قرآن موجب می‌شود تا کودک بدون خستگی و کسالت به یادگیری قرآن بپردازد.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما