جمعه 10 فروردين 1403   03:40:16

(مهار تورم، رشد تولید)

print

انتشار شماره هفتم پژوهشنامه تبلیغ اسلامی

  • خلاصه :به همت گروه تولید محتوا در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شماره هفتم پژوهشنامه تبلیغ اسلامی انتشار یافت.
به گزارش تبلیغ نیوز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی آزادیان رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار شماره هفتم  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی خبرداد.
وی بیان کرد: این پژوهشنامه به صورت الکترونیک و با هدف گسترش و تعمیق معارف دینی و تبلیغی و افزایش سطح علمی و معرفتی مبلغان دینی منتشر شده است.
سردبیر پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در ادامه افزود: پژوهشنامه تبلیغ اسلامی در شماره 7 خود به موضوع مهارت های زندگی و تبلیغ پرداخته است و در آن مسائل «نقش مهارت های زندگی در عرصۀ تبلیغ»، «شیوه های کسب ارتباط مؤثر در تبلیغ دین»، «مهارت های ارتباطی در تبلیغ»، «اهمیت مهارت های بین فردی در موفقیت های تبلیغی»، «مهارت مدیریت استرس در تبلیغ» و «مبلغان و آموزش مهارت های زندگی به مددجویان کانون اصلاح و تربیت» تبیین شده است.
وی تصریح کرد:  فضلا، دانشجویان و محققان حوزوی و دانشگاهی برای مشاهده مقالات به سامانه اینترنتی jip.dte.ir مراجعه کنند.
سردبیر  پژوهشنامه تبلیغ اسلامی اظهار داشت: نویسندگان فرهیخته می توانند مقالات تحقیقی خود را در عرصه های تبلیغ و معارف اسلامی برای انتشار به سامانه فوق ارسال کنند. به مقالاتی که برای چاپ تایید شوند حق التالیف تعلق میگیرد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما