جمعه 10 فروردين 1403   00:56:45

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه؛

دوره‌های آموزشی هنری ادبی ویژه ترم پاییز در حال برگزاری است

  • خلاصه :دوره‌های آموزشی هنری ادبی به همت اداره آموزش معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ویژه طلاب حوزه علمیه و خانواده‌های آن‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، دوره‌های آموزشی هنری ادبی در رشته‌هایی مانند عکاسی، طراحی و نقاشی، گرافیک، پویانمایی، آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌ای، سواد رسانه، نویسندگی، خوشنویسی با هدف توانمندسازی طلاب همه ساله به همت اداره آموزش معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برای طلاب حوزه علمیه و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

این دوره‌ها در سطح مقدماتی و پیشرفته به صورت منظم و با هدف توانمندسازی هنرجوها برای ورود تخصصی و حرفه‌ای به رشته‌های آموزشی و در نهایت تولید محتواست؛ برخی از فارغ‌التحصیل‌های برتر این دوره‌ها جزو برگزیدگان جشنواره‌های استانی و کشوری شده و کتاب‌هایشان به چاپ رسیده و یا آثار هنری‌شان در نمایشگاه‌ها به نمایش درآمده است.

تنوع کلاس‌ها، استفاده از اساتید متبحر و باسابقه، برگزاری کلاس‌های مجزا برای خانم‌ها و آقایان، هزینه بسیار کم ثبت‌نام، امکان استفاده از کتابخانه تخصصی ادبی هنری، و اعطای گواهی معتبر، از مزایای قابل توجه این دوره‌هاست.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما