پنجشنبه 9 فروردين 1403   15:58:57

(مهار تورم، رشد تولید)

print

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

عفاف و حجاب سبب غیظ کفار می شود

  • خلاصه :معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: عفاف و حجاب از آن دسته واجباتی است که اگر درست اجرا شود، میتواند غیظ کفار را به همراه داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دومین همایش فعالان عفاف و ححاب استان قم که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز همایشهای غدیر برگزار شد، با اشاره به سلسله برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه عفاف و حجاب اظهار داشت: تذکر به فعالان و تدوین برنامههای آموزشی در امر ترویج عفاف و حجاب، از جمله سلسله برنامههایی است که در ادامه این همایش ها به فعالان داده میشود.
وی با اشاره به فعالیت در عرصه عفاف و حجاب در قم گفت: کسانی که آموزش ها و مهارت ها را در حوزه تذکر لسانی میبینند، در جهت ترویج حجاب و جلوگیری از منکرات در بخش هایی از قم مشغول به فعالیت هستند تا مأموریت دینی خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب انجام دهند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعمال صالح ذکر شده در قرآن کریم تصریح کرد: در کنار اعمال صالح و ترک محرمات آنچه مهم است، اینکه در عرصه های فردی، اجتماعی و سیاسی، کدام یک از فعالیت ها و اقدامات ما در مقابله جدی با دشمن است.
وی ترویج عفاف و حجاب را یکی از عوامل مهم در برانگیختن عصبانیت دشمنان دانست و افزود: عفاف و حجاب از آن دسته واجباتی است که اگر درست اجرا شود، می تواند غیظ کفار را به همراه داشته باشد و در آیات قرآن کریم آمده است که «در کنار اینکه سختی می کشید و عمل صالح انجام میدهید یکی از اعمال صالح شما این است که قدم هایی بردارید که آن قدمها سبب عصبانیت کفار شود».
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه کفار در زمینه ترویج بی بند و باری و بی حجابی فعالیت می کنند، گفت: استکبار جهانی و جبهه معاند انقلاب و اسلام برای ترویج بیبندوباری و بی حجابی در حال سرمایهگذاری است؛ اینها ناشی از آن است که حجاب علاوه بر آنکه یک واجب فرهنگی است، در درون خود نفی سلطه کفار را رقم می زند و عامل عصبانیت کفار است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می فرماید به برخی اعمال ثواب داده میشود و برخی اعمال هم موجب عصبانیت کفار میشود و در این میان، رعایت عفاف و حجاب، قطعاً مصداق بارز عصبانیت کفار است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما