پنجشنبه 9 فروردين 1403   19:44:28

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تقدیر استاندار اصفهان از تلاش برگزار کنندگان نمایشگاه روایت تبلیغ/ باید رویکرد تازه‌ای در حوزه های مربوط به حکمرانی قرآنی آغاز شود

  • خلاصه :استاندار اصفهان گفت: باید رویکرد تازه‌ای در حوزه های مربوط به حکمرانی قرآنی اسلامی، اقتصادی در دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شود که این مهم می‌تواند مسائل بر زمین مانده دیگر را هم به لحاظ محتوایی پوشش دهد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی(تبلیغ نیوز)، سید رضا مرتضوی در حاشیه نمایشگاه روایت تبلیغ بیان کرد: نمایشگاه روایت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان یکی از پرمحتواترین نمایشگاه‌ هایی است که تاکنون شرکت کرده‌ام؛ این نمایشگاه امید را در قلب افرادی که دغدغه فرهنگ و حل مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را دارند، شکل می دهد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: توصیه من به همه مجموعه‌های فرهنگی، دست اندرکاران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان این است که وقت قابل توجهی برای بازدید از نمایشگاه روایت تبلیغ بگذارند و سعی کنند در نمایشگاه حضور پیدا و از قسمت های مختلفی که با محتواهای مناسبی به صورت گسترده تعریف شده، بازدید کنند.
وی افزود: یکی از مهم‌ ترین مواردی که برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نگاه راهبردی می توان اشاره کرد، ایجاد محتواهای راحت به طوری که همه مردم بتوانند متوجه آن  شوند و همچنین حضور فعال‌ تر در عرصه فضای مجازی و تبدیل محتوا است.
مرتضوی ادامه داد: باید رویکرد تازه‌ای در حوزه های مربوط به حکمرانی قرآنی بویژه در عرصه اقتصاد در دفتر تبلیغات اسلامی آغاز شود که این مهم می‌تواند مسائل بر زمین مانده دیگر را هم به لحاظ محتوایی پوشش دهد.
وی گفت: در نگاه افراد و مدیران در بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه روایت تبلیغ، شور و اشتیاق به چشم می‌خورد که این بدان معناست که در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حیات جریان دارد و در حوزه مباحث مربوط به فرهنگ، دغدغه مسئولانه‌ای در صحبت‌ها و رویکرد مسئولان دیده می شود.
استاندار اصفهان در پایان عنوان کرد: امیدوارم دفتر تبلیغات اسلامی بتواند بیش از گذشته وظایفی را که مقام معظم رهبری برای آن تعریف کردند، به سرانجام برساند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما