جمعه 10 فروردين 1403   02:14:17

(مهار تورم، رشد تولید)

print

اولین نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :اولین نشست مشترک هیأت رئیسه دانشگاه باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به میزبانی حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در این نشست که با حضور رؤسای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع)،  معاونان و برخی از مدیران دو مجموعه برگزار شد، در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مریجی «رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» اظهار امیدواری کرد که همجواری دانشگاه و پژوهشگاه سبب هم‌افزایی دو مجموعه شود و عاملی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی پژوهشی و آموزشی گردد.

وی ضمن بیان پیشنهادی گفت: جلسه مشترک هیأت رئیسه دانشگاه و پژوهشگاه به صورت فصلی برگزار شود تا مباحث کلان دو مجموعه، با همفکری در آن مطرح و مورد موافقت قرار گیرد.

سپس، حجت الاسلام والمسلمین لک زایی «رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» اظهار داشت: پژوهشگاه و دانشگاه بحمدالله جایگاه علمی مناسبی در مراکز  پژوهشی و آموزشی کشور دارند.

وی افزود: همجواری این دو مجموعه قطعاً کمک بزرگی در راه رسیدن به اهداف والای دفتر تبلیغات اسلامی خصوصاً مسئله محوری و قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر خواهد داشت.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی این پژوهشگاه در آموزش و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه در امور پژوهشی پژوهشگاه را موجب تقویت دو مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد که معاونان و رؤسای محترم پژوهشکده‌ها و دانشکده‌ها، با اشراف کاملی که دارند بتوانند برای نحوه همکاری دو مجموعه برنامه‌ریزی نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما