پنجشنبه 9 فروردين 1403   21:39:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

در گفت و گویی تشریح شد:

نحوه گزینش مبلغین در مرکز ملی پاسخگویی ویژه ماه مبارک رمضان

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اقدام به گزینش پاسخگو در فضای چت آنلاین به صورت 24 ساعته و پاسخگویی تلفنی در بازه‌ زمانی 12 ساعته نموده است.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین دیانت «رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان که زمان اعزام مبلغین است، به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا و تعطیلی محافل مذهبی تصمیم بر این شد تا با همکاری اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مبلغینی که در زمینه فقه و احکام از مهارت کافی برخوردار هستند، مورد گزینش واقع شوند.

وی در مورد نحوه‌ جذب گفت: مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در زمینه‌ جذب،‌ اساتید نخبه‌ پاسخگویی مشهد را دعوت به همکاری کرد؛ بعد از مصاحبه که توسط اساتید این مرکز برگزار گردید، عده‌ای از طلاب که در امتحان ورودی نمره‌ لازم را کسب کردند، همکاری خود را در زمینه‌ پاسخگویی فقه و احکام در ماه مبارک رمضان،‌ با مرکز ملی پاسخگویی آغاز کرده‌اند و هم اکنون از وجود این طلاب بهره‌مند شده‌ایم.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی نمایندگی خراسان رضوی تصریح کرد: با این وجود باز هم بسیاری از تماس ها امکان اتصال و بیان سؤال خود را پیدا نمی کنند که امیدواریم در آینده با گسترش فضای پاسخگویی این مقدار حجم بالا از سؤالات امکان پاسخگویی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بستر مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در زمینه های مختلف، ظرفیت مناسبی برای مبلغان توانمند است تا در فضای مجازی پاسخگوی شبهات و مشکلات مردم باشند؛ چرا که امروز فضای مجازی همگام با تبلیغ حضوری، یکی از مهمترین عرصه های حضور جوانان و مردم است و حضور مبلغین و حافظان اعتقادات و اصول دینی در این فضای نوین، باید بسیار جدی تر دنبال گردد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما