پنجشنبه 9 فروردين 1403   16:56:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تبیین کرد:

تشریح طرح «تشکیل مساجد دوستدار خانواده»

  • خلاصه :سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به تشریح طرح «تشکیل مساجد دوستدار خانواده» پرداخت. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حامد اهتمام با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان دیدار و درباره سه طرح، اعزام مبلغ در تابستان، مساجد دوستدار خانواده و خانواده رضوی گفت و گو کرد. 
وی گفت: مساجد دوستدار خانواده، طرح جدیدی است که مساجد فعال و دارای جمعیت جوان، شناسایی و به عنوان مسجد دوستدار خانواده در آن منطقه معرفی می شود. 
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با پیشبینی استقبال مردمی از این طرح تصریح کرد: طی برنامه ریزی انجام شده و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی - هنری مساجد استان اصفهان سلسله نشست ها، گفتمان های خانواده و جلسات پرسش و پاسخ به صورت منظم در طول سال در مساجد دوستدار خانواده برگزار خواهد شد.
وی سیاست کلی این اداره را برنامه ریزی و توجه ویژه به شهرستان های کم برخوردار، آسیب زا و دارای ظرفیت تبلیغی بیان کرد و گفت: در همین راستا طرح تابستان ویژه کانون های فرهنگی در سراسر استان اصفهان برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین اهتمام خانواده رضوی را یکی دیگر از طرح های مشترک بیان کرد و اظهار داشت: در دهه کرامت در پنج شهرستان، خمینی شهر، لنجان، فلاورجان، شاهین شهر و نجف آباد برنامه های ویژه خانواده رضوی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای یاد شده برگزار می شود.
وی تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در هر سه طرح، وظیفه آموزش و اعزام مبلغان را بر عهده دارد و شناسایی ظرفیت محل با ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی - هنری مساجد استان اصفهان و محوریت تمام برنامه با دفاتر ائمه جمعه هر شهرستان می باشد.
در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نیستانی «مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان» خاطرنشان کرد: استان اصفهان دارای بیش از 1900 کانون فرهنگی و هنری است که با ظرفیت سنجی مکان تبلیغی، طرح های سه گانه را برگزار خواهد کرد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما