جمعه 31 فروردين 1403   16:17:16

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با برگزاری 5 نشست تخصصی با حضور اساتید برجسته و کارشناسان؛

سلسله نشست‌های فهم تمدن قرآنی در نمایشگاه قرآن دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد

  • خلاصه :سلسله نشست های فهم تمدن قرآنی با حضور اساتید و کارشناسان برجسته دینی، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سلسله نشست های فهم تمدن قرآنی، چهارشنبه 1 خرداد 98 و همزمان با پنجمین روز از نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دو نوبت عصر(پیش از افطار) و شامگاه(پس از افطار)، با حضور اساتید و کارشناسان برجسته دینی برگزار شد.

نشست اول با عنوان "امکان پیشرفت شناخت علم و نظریه تحول تاریخی-تمدنی؛ سوره بقره" با نظریه پردازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد آکوچکیان و نقد علمی توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمنی برگزار شد.

دومین نشست علمی نوبت عصرنیز با عنوان "مراتب خطاب و تلقی جمعی در قرآن و نقش آن در تفسیر تمدنی" با نظریه پردازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی میرزایی و نقد علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد آکوچکیان همراه بود.

در ادامه این سلسله نشست ها و در نوبت پس از افطار نیز نشست علمی با عنوان "مؤلفه های شناسا و ساخت مدل کشف و استخراج داده های تمدنی قرآن با نظریه پردازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید بهمنی و نقد علمی توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن الویری برگزار شد.

چهارمین نشست علمی اما، با عنوان "حرکت تمدنی در وضعیت استضعاف" با نظریه پردازی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب اله بابایی برگزار شد که پس از آن حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی میرزایی بعنوان ناقد علمی این نشست به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت.

در پنجمین و آخرین نشست علمی سلسله نشست های فهم تمدن قرآنی، نشست علمی "خط زمان در قرآن؛ بررسی موردی «اذ» و «واذ» با نظریه پردازی حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن الویری و نقد علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد آل کوچکیان برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما