پنجشنبه 9 فروردين 1403   22:08:46

(مهار تورم، رشد تولید)

print

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت درگذشت حجت الاسلام راستگو

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن راستگو از استادان حوزه علمیه و فعال در زمینه تربیت مربی و کارشناس مسائل دینی به خصوص کودک و نوجوان، را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، متن پیام بدین شرح است: خبر درگذشت غم‌انگیز پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو باعث تألم و تأثر گردید.

ابتکارایشان در تهیه برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان ونوجوانان براى مربیان پرورشى، مراکز تربیت معلم، حوزه هاى علمیه و صدا وسیماى جمهورى اسلامى، نگارش کتب شعر و داستان به زبان کودکان و سال ها خدمات ارزشمند در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که تربیت و پرورش شاگردان بسیاری که اکنون مربیان فعال و توانا درعرصه کودک و نوجوان هستند، تنها گوشه ای از آن است که هیچ‌گاه از خاطر نخواهد رفت.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم درگذشت ایشان را پس از عمری مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، به خانواده مکرم و شاگردان آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما