جمعه 10 فروردين 1403   18:28:14

(مهار تورم، رشد تولید)

print

بیانیه انتخاباتی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

  • خلاصه :دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن اعلام عدم حمایت خود از جریان یا فرد خاصی، بر حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات و همچنین تلاش کاندیدا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.
به گزارش نبلیغ نیوز، متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء 58
دوم اسفندماه، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمینى‏(ره) است که شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی آحاد دانسته و همواره بر شرکت در انتخابات سفارش کرده و میزان را رای ملت می دانستند.
مردم بصیر ایران اسلامی در روز دوم اسفندماه نشان مى‏دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، همواره مصمّم، با نشاط و متحد بوده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‏اى (مدظله العالى) تأکید فرموده‏اند، همه کسانی که دوستدار اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و ایران هستند باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب خوب و درست انجام دهند.
بی‌تردید حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات روز جمعه، آن هم در امتداد یوم الله تشییع، تکریم و بدرقه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، می تواند سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار و ایادی استکبارش و نویدبخش مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران باشد.
دفتر تبلیغات اسلامی ضمن اعلام بی طرفی در انتخابات و عدم حمایت از جریان خاص سیاسی و یا نامزد خاص از آحاد ملت شریف و حماسه ساز ایران برای حضور پرشور و قدرتمندانه در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ در لبیک به ندای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دعوت می نماید و از کاندیدای محترم مجلس می‌خواهد تا با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال، امنیت و آرامش کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را در اولویت های کاری خود قرار دهند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما