منو
تبليغات











 
اخبار و اطلاعیه ها

حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1402/7/26 چهارشنبه ضرورت تدوین پیوست حوزه کودک و نوجوان در فعالیت‌های فرهنگی معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف جامعه سازی و در ادامه تمدن سازی، ضروری است در تمام فعالیت های فرهنگی پیوست حوزه کودک و نوجوان آن تدوین شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی اظهار داشت: از نظر کارشناسان حوزه تربیت، بهترین و مهمترین زمان برای آموزش پذیری، یادگیری و تأثیرگذاری تربیتی در سنین کودکی و نوجوانی است که زمان طلایی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در ادبیات دین مبین اسلام نیز به سال های اول زندگی توجه ویژه ای شده است، افزود: اگر بتوانیم برای مقطع کودکی و نوجوانی بسته اقدامی مؤثر با رنگ و بوی دینی به والدین پیشنهاد دهیم از بسیاری از آسیب های اجتماعی و معضلات جامعه پیشیگری کرده ایم و کار در حوزه کودک و نوجوان به تعبیری سرمایه گذاری برای سالم سازی جامعه در آینده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بر اساس مسائل روانشناسی و روانشناختی، بیشتر اختلالات و آسیب هایی که فرد در طول زندگی با آن مواجه می شود به دوران کودکی بر می گردد و تربیت غیر اصولی باعث اختلال در امور مهم زندگی و تصمیمات و اقدامات ناصحیحی را به دنبال خواهد داشت.

وی یکی از سیاست های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را توجه به آموزش و تقویت دینی کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان اصفهان و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان فرصتی بود برای مبلغان تخصصی و استارتاپ های تخصصی کودک و نوجوان و کارشناسان خانواده که با حضور آنها جشنواره رنگ متفاوت تری به خود گرفت.

حجت الاسلام و المسلین اهتمام افزود: این فعالیت می تواند یک مدل باشد برای تمام فعالیت های فرهنگی دیگر، که هرجا کار فرهنگی قرار است انجام شود، پیوست حوزه کودک و نوجوان آن هم برنامه ریزی شود.

لازم به ذکر است رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان اصفهان با حضور 14 گروه تبلیغی و استارتاپ تخصصی کودک و نوجوان از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از ۱۸ تا ۲۱ مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان برگزار شد.


مشاهده در خبرگزاری ایسنا
مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در خبرگزاری شبستان
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 411
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما