منو
تبليغات











 
اخبار و اطلاعیه ها

آیین افتتاح مرکز انتخاب همسر «هم‌ره»
1402/4/10 شنبه لزوم شبکه سازی و هم افزایی فعالان حوزه خانواده برای تغییر نگرش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به مشکلات و بحران های موجود در زمینه تشکیل خانواده و فرزند آوری گفت: شبکه سازی فعالان حوزه ازدواج و خانواده به منظور هم افزایی و انتقال تجارب می تواند گام های مؤثری برای همسرگزینی باشد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در آیین افتتاح مرکز انتخاب همسر «هم‌ره» اظهار داشت: جوان امروز بیشتر از اینکه میل به ازواج داشته باشد میل به ارتباط دارد و با پیوست رسانه ای می توان این میل به ارتباطی که بدون تعهده و دارای آسیب های فراوان فردی و اجتماعی است را به سمت  ازدواج و تعهده سوق دهیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصرح کرد: با آموزش و جهت دهی موضوع همسرگزینی برای مبلغان به عنوان رهبران فکری که محل رجوع مردم هستند، قطعاً اثرگذاری در این زمینه دوچندان خواهد شد.

لازم به ذکر است، مرکز انتخاب همسر «هم‌ره» با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، حجت الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و جمعی از فعالان و کنش‌گران حوزه ازدواج و خانواده افتتاح شد.

این مرکز با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ورزش و جوانان به عنوان نخستین مرکز دارای مجوز در زمینه انتخاب همسر در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده ۳۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در مرحله نخست ۵۰ مرکز در سطح کشور مجوز فعالیت گرفتند.

در این مراکز مشاوره‌های قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی ادامه دارد و وجه تمایز این مؤسسه با دیگر مراکز، همسان‌گزینی، ارزیابی و مداخله در حوزه توانمندسازی و مهارت‌افزایی فرد قبل از ورود به ازدواج است.

در حال حاضر ۴۰۰ مرکز انتخاب همسر در سطح کشور در صف دریافت مجوز قرار دارند و در آینده شاهد فعالیت مراکز بیشتری در سطح استان اصفهان خواهیم بود.

 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 721
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما