منو
تبليغات











 
اخبار و اطلاعیه ها

گردهمایی دو روزه مدیران تبلیغی دفتر تبلغات اسلامی در اصفهان
1402/3/28 يكشنبه گردهمایی دو روزه مدیران تبلیغی دفتر تبلغات اسلامی در اصفهان گردهمایی مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه مشهد، اصفهان، نمایندگی های تهران، خوزستان و ایرانشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد و به میزبانی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و به مدت دو روز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: بررسی سیاست ها و اولویت های موضوعی تبلیغ، توجه ویژه به مبلغان تخصصی و تشکیل و حمایت از گروه های تبلیغی در عرصه های مختلف، محوریت بحث های این گردهمایی بود.

وی با بیان این که یکی از آسیب های تبلیغ دین، نداشتن رصد کافی و سیاست گزاری لازم بر اساس پیمان سرزمینی و جغرافیایی است، افزود: سیاست و راهبرد معاونت فرهنگی تبلیغی در این گردهمایی توجه به نظام مسائل و اولویت بندی آن و نگاه راهبردی در حوزه تبلیغی دین بوده و مهم ترین وظیفه دفتر تبلیغات اسلامی داشتن نگاه راهبردی تربیت مبلغ در حوزه های مختلف است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در پایان دو روز گردهمایی، با حضور در بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی از آخرین فعالیت ها و دستاوردهای این بنیاد بازدید به عمل آمد.


مشاهده در خبرگزاری رسا

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1359
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما