منو
تبليغات











 
اخبار و اطلاعیه ها

نخستین دوره تجربه‌نگاری فرهنگی تبلیغی در اصفهان
1402/3/24 چهارشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد؛ نخستین دوره تجربه‌نگاری فرهنگی تبلیغی در اصفهان نخستین دوره تجربه‌نگاری فرهنگی تبلیغی ویژه خواهران مبلغه زیر نظر کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) با مشارکت اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: تجربه‌نگاری فرهنگی به معنای توصیف و تحلیل یک اقدام فرهنگی موثر، با روش تحقیق مطالعه میدانی (مصاحبه و مشاهده) است و هدف آن، ارائه الگوهای عملیاتی برای فعالان فرهنگی است.

وی افزود: جامعه ما به علت تاریخ و فرهنگ خاصی که دارد، در دل و درون تجربیات، زیرساخت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... حضور و ظهور دارند و عملاً صورت بندی اصلی یا بنیانی تجربیات را شکل می دهند. اساس تجربه نگاری تمرکز و دقت به این بنیان ها برای استخراج تجربیات است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نتایج تحقیقات تجربه نگاری قرار است در سیاست گذاری، برنامه ریزی، اصلاح و تکمیل، هویت بخشی، انتقال تجربه، افزایش بصیرت محیطی، توسعه بینش عملی، افزایش انگیزشی، آموزش و توانمد سازی، ... فعالان فرهنگی مورد استفاده قرار گیرند، لذا بعد مصرف تحققات تجربه نگاری بسیار مهم هستند. به صورت خلاصه تحقیقات تجربه نگارانه روی تجربه های محقق شده و قابل الگوبرداری و تحلیل آنها در ذیل یک فرهنگ تاریخی تمرکز دارند.

وی عنوان داشت: اعطای گواهی دوره، همکاری در پروژه‌های تجربه‌نگاری پژوهشکده و حمایت‌های علمی و مالی از پایان‌نامه‌های مرتبط از مزایای شرکت در این دوره می باشد.

شجاعی با اشاره به این که از شرایط شرکت در این دوره آشنایی مقدماتی با روش‌های تحقیق کیفی می باشد، گفت: عموم طلاب علاقه مند می توانند تا 15 تیر ماه سال جاری از طریق نشانی اینترنتی b2n.ir/tajrobenegari ثبت نام نمایند.


مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 



 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1361
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما