منو
تبليغات











 
اخبار و اطلاعیه ها

انتصاب رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1402/3/24 چهارشنبه انتصاب رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی احکامی رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حکم حجت الاسلام و المسلمین محسن مظاهری، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آمده است: با استعانت از درگاه ایزدمنان بر اساس اجرای ماده 2 دستورالعمل اجرائی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جنابعالی را به عنوان «رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آن دفتر» منصوب می نمایم. امید است در پرتو انوار قدسیه معارف قرآن و اهلبیت علیهم السلام و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی موفق و پیروز باشید.

در حکم دیگری از حجت الاسلام و المسلمین محسن مظاهری، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خطاب به عبدالله زینلی آمده است: با استعانت از درگاه ایزد منان، بنابر پیشنهاد رئیس محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جنابعالی را به عنوان دبیر آن شورا به مدت یک سال منصوب می نمایم. امید است در پرتو انوار قدسیه معارف قرآن و اهلبیت علیهم السلام و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی موفق باشید.

و حکم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خطاب به عبدالله زینلی،  حجت الاسلام محمد جواد شفیعیان، حجت الاسلام  حامد اهتمام، حجت الاسلام محمد قیصری، حجت الاسلام هادی مشگدار، جناب آقای عبدالمجید خطیب و خانم قاسم پور آمده است: امر به معروف و نهی از منکر و دعوت به خیر و نیکی وظیفه امت اسلامی است تا در متن جامعه اسلامی همیشه شاهد رشد و تبلور معروف‌ها و نیکی‌ها باشیم و منکر را رفته رفته کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر بیابیم، از این بین شما بزرگواران را به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب می‌نمایم تا در کنار سایر همکاران، علاوه بر اصل وظیفه، مسوولیت‌های اداری و حقوقی این مهم را نیز پیگیری فرمایید. رئیس اداره حراست جناب آقای زینلی دبیری این شورا را بر عهده خواهند داشت. امید است در ظلّ توجّهات حضرت حق(جلّ جلاله) با انگیزه و نشاط معنوی در راستای احیای این دو فریضه مقدس الهی  به خصوص دعوت به نیکی ها و معروف، تلاش چشمگیر داشته و بزودی شاهد برکات ارزنده‌ای در این خصوص باشیم.
لازم به یادآوری است انتصاب سازمانی، وظیفه شرعی و الهی بقیه همکاران در احیاء و انجام این فریضه الهی را کفایت نخواهد کرد.


مشاهده در خبرگزاری حوزه





 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1741
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما