محسن کرفی
اولین جوابیه وزارت علوم به پرونده های ارسال اعضای هیئت علمی پژوهشگاه ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): مدیر اداره امور هیئت علمی از دریافت اولین جوابیه وزارت علوم به پرونده های ارسالی اعضای هیئت علمی دارای مدرک سطح سه یا کارشناسی ارشد و دارندگان مدرک دکترای پژوهشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکا محسن کرفی با اعلام این خبر افزود: در راستای رسمیت بخشی به عضویت هیئت علمی اعضای محترم هیئت علمی پژوهشگاه در تاریخ 11/4/91 پرونده تعداد 34 نفر از اعضای هیئت علمی دارای مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه پس از مذاکره با مدیر کل محترم دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات ارسال گردید.

وی ادامه داد: در تاریخ 17/2/92 اولین پاسخ یکی از پرونده ها برای گذراندن سایر فرایندهای لازم برای رسمیت بخشی به اعضای هیئت علمی از طرف وزارت علوم به پژوهشگاه ارسال گردید و باقی پرونده ها در دست بررسی است.

محسن کرفی در مورد دارندگان مدرک دکترا نیز اظهار داشت: تاکنون پرونده 25 نفر از اعضای هیئت علمی دارای مدرک دکتری یا سطح چهار که بیش از سه سال از همکاری آنان با پژوهشگاه می گذرد ارسال گردیده است که تاکنون صلاحیت علمی و عمومی 3 نفر از این عزیزان مورد تایید قرار گرفته و در مرحله صدور حکم می باشد.

وی ادامه داد: پرونده صلاحیت عمومی 12 نفر دیگر از اعضای هیئت علمی نیز مورد تایید قرار گرفته و در مرحله تایید صلاحیت علمی پس از تشکیل پرونده علمی توسط افراد مذکور می باشد.

مدیر اداره امور هیئت علمی افزود: سایر اعضای هیئت علمی نیز که پرونده آنان به وزارت علوم فرستاده شده در مرحله بررسی صلاحیت عمومی بوده و هنوز پاسخی از سوی وزارت علوم به این اداره فرستاده نشده است و این اداره نیز پیگیر امور این عزیزان جهت تعیین تکلیف پرونده های آنان می باشد.

انتهای پیام/113

منبع: ایسکا: (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

تعداد بازديد اين صفحه: 3920
   
   
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما