مرکز فرهنگ و معارف قرآن

15 فروردین ماه آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی فقه قرائت

ایسکا (پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی): حجت الاسلام والمسلمین محمدی مدیر گروه تفسیر موضوعی قرآن از آخرین فرصت ارسال مقالات به همایش ملی فقه قرائت خبر داد.

به گزارش ایسکا: حجت الاسلام والمسلمین محمدی مدیر گروه تفسیر موضوعی قرآن با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این همایش قرار است که در اردبیهشت سال 94 برگزار شود با همکاری شورای عالی قرآن کریم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیریت علمی و برگزاری نشست علمی این همایش برعهده مرکز فرهنگ و معارف قرآن است. کل همایش دو بخش اصلی دارد، یک بخش کارگاهی است که  مدیریت آن بر عهده شورای عالی قرآن است. در بخش دوم که پژوهشگاه حضور دارد مدیریت علمی نشست است

عضو هیات علمی پژوهشگاه افزود: در این فرصت از تمامی استادان، قاریان، حافظان، پژوهشگران و صاحب نظران دعوت به عمل می‌آید مقالات خود را در محورها و موضوعات تعیین شده در بخش علمی نشست (غیر کارگاهی)، حداکثر تا 15 فروردین ماه 94 به شورای عالی قرآن ارسال نمایند تا مورد داوری و ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت: در نشست پیش‌رو علاوه بر ارائه برخی از مقالات در همایش ،از چند مقاله برگزیده به شکل ویژه تقدیر شده و مقالات منتخب در نشریه علمی پژوهشی «پژوهش های قرآنی» به چاپ خواهد رسید.

نامبرده از محققان خواست برای آگاهی از  آیین‌نامه نگارش و ارسال مقالات به  سایت دبیرخانه نشست با آدرس http://shora.ir/page/ayeenneshast مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، علاقمندان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات این نشست را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن به آدرس www.quranshora.ir و شماره تماس 88493813 و 88810401 021 دریافت نمایند.



انتهای پیام/113

 

منبع:ایسکا: (اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)

تاریخ خبر: 1393/11/12 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 10762 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 


مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 10763
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما