صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

با هدف آشنایی مبلغان اعزامی ماه رمضان؛

نشست آموزشی سواد فضای مجازی برگزار می شود

مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست آموزشی سواد فضای مجازی با هدف آشنایی مبلغان اعزامی ماه رمضان با فضای مجازی و بیان آسیب ها و راهکارهای مقابله با آن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی به نقل از رسا، اباذر جعفری، مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از برگزاری نشست آموزشی سواد فضای مجازی با هدف آشنایی طلاب و روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان با فضای مجازی و بیان آسیب ها و راهکارهای مقابله با آن خبر داد.
وی افزود: فضای مجازی از تأثیر گذارترین عوامل فرهنگی، اجتماعی و حتی می شود گفت سیاسی و اقتصادی است که امروزه در جامعه ما مطرح است.
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به ضرورت بحث سواد فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به عدم شناخت صحیح و عدم درک درست از ظرفیت ها و قابلیت های این فضا و همچنین عدم توجه به هشدارهای آن ضرورت دارد که بحث سواد فضای مجازی و آشنایی با آن به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: یکی از اقشاری که می توانند نقش خیلی مهمی را در شناسایی و معرفی فضای مجازی داشته باشند و زمینه های ارتقا سواد فضای مجازی را در جامعه فراهم بکنند، مبلغان هستند که الحمدالله همیشه به عنوان پیشروان خط تبیین ارزش های دینی و معارف اسلامی در صف مقدم جهاد تبلیغی و فرهنگی بوده اند.
جعفری خاطرنشان کرد: به همین جهت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در طلیعه اعزام ماه مبارک رمضان و پیش از اعزام مبلغان به سفر تبلیغی، نشست آموزشی را با موضوع و محور سواد فضای مجازی برگزار می کند.
وی افزود: در این نشست ضرورت آشنایی طلاب و روحانیون به عنوان مربیان و مبلغان دینی و همچنین عموم مردم نسبت به فضای مجازی تبیین خواهد شد و نسبت به برخی از مشکلات و معضلات رایج در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن مطالبی ارائه خواهد شد.
مدیرکل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در این نشست سعی شده از متخصصان و کارشناسان بحث فضای مجازی و سواد رسانه ای استفاده شود که عموم مبلغان علاقه مند به بحث فضای مجازی و همچنین مبلغانی که عازم سفر تبلیغی ماه مبارک رمضان هستند می توانند از این نشست و بسته محتوایی مرتبط با سواد فضای مجازی بهره مند شوند.
وی گفت: ان شاء لله این نشست مقدمه ای خواهد بود بر دوره تربیت مبلغ سواد فضای مجازی که در نیمه دوم سال ۹۶ برگزار خواهد شد.
اباذر جعفری افزود: کسانی که تمایل به شرکت در این نشست را دارند می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی بلاغ ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است که این نشست روز ششم اردیبهشت سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در مرکز همایش های غدیر برگزار می شود.
منبع:

تاریخ خبر: 1396/2/6 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 5481 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما