صفحه اصلی | عضویت در خبرنامه | معرفی دفتر | پیوندها |  ارتباط با ما

 

 
 

 

 
 
       

English

العربیه

ویژه نامه

پیام روز

همایش ها

نظرسنجی

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: 

نشست های علمی و کاربردی ویژه مبلغان قبل از اعزام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نشست های علمی و کاربردی با هدف لزوم آشنایی مبلغان با سواد رسانه ای و مهارت های زندگی و انس با قرآن و همچنین بحث آشنایی با روش های تدریس آسان و مؤثر قرآن کریم، قبل از اعزام به تبلیغ ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در گفتگویی از برگزاری گردهمایی بزرگ مبلغان و برگزاری نشست های علمی و کاربردی با هدف لزوم آشنایی مبلغان با سواد رسانه ای و مهارت های زندگی و انس با قرآن و همچنین بحث آشنایی با روش های تدریس آسان و مؤثر قرآن کریم، قبل از اعزام به تبلیغ ماه مبارک رمضان خبر داد. 
وی با اشاره به گردهمایی بزرگ مبلغان قبل از اعزام به تبلیغ ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به خواست خدا همچون سال های گذشته این گردهمایی بزرگ به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها و با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و یکی از مراجع عظام تقلید یکم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد که تمامی مبلغان می توانند در این گردهمایی شرکت کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: پیش از اعزام مبلغان به تبلیغ ماه مبارک رمضان یک سری نشست های علمی و کاربردی و مهارتی در چند رده و موضوع  برای مبلغان برگزار می شود.
وی در ادامه به تبیین موضوعات این نشست ها پرداخت و افزود: یکی از موضوعات با توجه به اهمیت بحث قرآن، موضوع ایجاد انس با قرآن برای مبلغان و همسران آنان و خواهران مبلغه است که با حضور استاد بهجت پور برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد عنوان کرد: از دیگر نشست ها با توجه به اهمیت آن، نشست آشنایی با روش تدریس روانخوانی قرآن است که بر اساس آن یکی از فعالیت های اصلی مبلغان در ماه مبارک رمضانف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در مناطق تبلیغی است که اعم از بحث تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن است و همچنین این نشست مربوط به آشنایی با فنون تدریس قرآن است که از طریق نرم افزار مربوطه، مبلغان با فنون و روش های تدریس آشنا خواهند شد. 
وی گفت: با توجه به اهمیت بحث فضای مجازی و لزوم آشنایی مبلغان با چالش هایی در این حوزه نشستی با عنوان فضای مجازی و سواد رسانه ای طراحی شده که در یک نشست ۴ ساعته مبلغان با آن آشنا خواهند شد. 
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به موضوع آسیب های اجتماعی و همچنین بحث اطلاق اشاره کرد و افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم آشنایی مبلغان با مهارت های زندگی است و دوره ۵ جلسه ای با این مضمون تدارک دیده شده که شامل موضوعاتی همچون طلاق، پیشگیری، کنترل و کاهش آن است. 
وی گفت: این دوره متمرکز بر آشنایی مبلغان اعزامی به چهار استان تهران، البرز، خوزستان و کرمانشاه به لحاظ اهمیت بیشتر این مسئله در این نقاط خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خاطرنشان کرد: تمامی مبلغان اعزامی به سفر تبلیغی ماه مبارک رمضان می توانند در این نشست ها شرکت کنند و با دستی پر و جامع تر به تبلیغ ماه مبارک رمضان اعزام شوند.
منبع:

تاریخ خبر: 1396/2/6 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 5255 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار

 
 
 

صفحه خانه   |   بانک اطلاعات   |   خدمات الکترونیک   |   محصولات فرهنگی   |   پایگاه های وب    |   روابط عمومی

 

www.dte.ir

Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما