رحمانی
دیدار معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور با حضور در مرکز تخصصی آخوند خراسانی با حجت الاسلام علی رحمانی، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این دیدار حجت الاسلام رحمانی به معرفی مرکز تخصصی آخوند خراسانی و مرکز تخصصی طوبی پرداخته و همچنین فعالیت های علمی گروه های آموزشی این مرکز را شرح داد.

حجت الاسلام مقیمی حاجی نیز دستاوردهای علمی مراکز تخصصی آخوند خراسانی و طوبی را مورد تقدیر قرار داده و همچنین به برخی از برنامه های علمی پژوهشی حوزه های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و بر همکاری های علمی بین حوزه علمیه خراسان و قم تأکید کرد.

وی همچنین از مشارکت در اجرای برنامه با مراکز تخصصی آخوند خراسانی و طوبی استقبال کرده و زمینه های همکاری را فراهم و مهیا دانست.

حجت الاسلام مقیمی حاجی در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت های علمی در حوزه های علمیه، گفت: مراکز تخصصی آخوند خراسانی و طوبی از جمله مراکز فعال و پیشرو در زمینه علم و پژوهش در حوزه های علمیه هستند و دستاوردهای علمی این مراکز قابل تقدیر است.

در بخش دیگری از این دیدار دو طرف پیرامون مباحث «لزوم آشنایی قشر سنتی حوزه با مسائل فقه های جدید و اصول فقه حکومتی با تطبیق آنها در مسائل قدیمی و بیان نمونه هایی از آنها با ادبیات رایج فقهی و اصولی» و همچنین «همکاری های علمی مرکز در همایش یکصدمین سال بازتأسیس حوزه علمیه قم» به بحث و گفتگو پرداختند.

حجت الاسلام رحمانی نیز در این دیدار با بیان اینکه مراکز تخصصی آخوند خراسانی و طوبی آمادگی دارند در زمینه های مختلف علمی با حوزه علمیه قم همکاری کنند، گفت: امیدواریم با همکاری مشترک حوزه علمیه خراسان و قم شاهد پیشرفت های روزافزون در زمینه علم و پژوهش در حوزه های علمیه باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما