روح بخش
تشریح اهداف و محورهای دومین رویداد ملی ایده‌پردازی حجت الاسلام روح‌بخش مدیر دومین رویداد ملی ایده‌پردازی در مصاحبه ای به بررسی محورهای شش‌گانه‌ی این رویداد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام روح‌بخش، رئیس خانه‌ی فناوری‌های فرهنگی شهید هاشمی‌نژاد، با اشاره به محورهای شش‌گانه‌ی رویداد، شامل استعدادیابی و ارزیابی، محتوا و متن آموزشی، راهنمایی و مشاوره‌ی آموزشی، مدیریت و برنامه‌ریزی، تکنولوژی آموزشی، روش تدریس و تحقیق گفت: شناسایی ایده‌های طلاب و دانشجویان مستعد در حوزه‌ی مشاوره و آموزش به صورت فیزیکی و دیجیتال در دستور کار این رویداد قرار داشته و علاقمندان می‌توانند باثبت ایده‌های خود، پس از پذیرفته شدن در مرکز نوآوری اشراق، به مدت ۹ تا ۱۲ ماه  در مرکز شهید هاشمی‌نژاد فعالیت کرده و ایده‌های خود را تجاری‌سازی نمایند.

مدیر دومین رویداد ملی ایده‌پردازی، در پایان ضمن معرفی کانال رسمی رویداد در پيام‌رسان ايتا به شناسه‌ی:

eitaa.com/idea_house

علاوه بر ابعاد ترویجی، شناسایی تیم‌های توانمند را نیز از هدف راهبردی رویداد برشمرد و از کلیه‌ی افرادی که در ارتباط با این موضوعات فعالیت می‌کنند دعوت به مشارکت، ثبت و ارسال ایده‌های خود در قالب‌های آموزشی، نرم‌افزارهای کمک آموزشی و.... در وبگاه رویداد به آدرس زیر کرد:

kariznegar.ir/karizman/35

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما