شاکری
ارسال 241 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره كتاب سال سبك زندگي پس از فراخوان و اطلاع رسانی این جشنواره تا کنون تعداد 241 اثر به دبیرخانه جشنواره كتاب سال سبك زندگي ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  بلال شاکری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی با اعلام این خبر ابراز داشت: پس از فراخوان و اطلاع رسانی این جشنواره تا کنون تعداد 241 اثر به دبیرخانه جشنواره كتاب سال سبك زندگي ارسال شده است.

وی افزود: این آثار در 9 محور سبک زندگی، مبانی و مفاهیم، سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی، سبک زندگی، خانواده و جنسیت، سبک زندگی و زندگی شهری ، سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی ، سبک زندگی، آیین‌ ها و مناسک (محور ویژه)، سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی، سبک زندگی، آموزش و سلامت، سبک زندگی، اسوه‌ ها و الگوها نوشته شده است.

شاکری در ادامه در خصوص سایر برنامه هایی که در حاشیه ی این جشنواره برگزار خواهد شد گفت: تا کنون یک نشست علمی با عنوان «نسبت سبک زندگی و امر سیاسی در جامعه ایران» با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ ،هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک کرسی ترویجی با مشارکت پژوهشکده اسلام تمدنی نهایی شده است .

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره کتاب سال سبک زندگی افزود: از این 241 اثر تعداد 42 اثر برای داوری انتخاب شد که جهت ارزیابی محتوایی برای اساتید داور ارسال شده است.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما