کتاب
مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد؛ خرید بیش از یکصد عنوان کتاب و نرم افزار تخصصی از نمايشگاه کتب تخصصی حوزه علميه خراسان در نمایشگاه کتاب حوزه علمیه خراسان، خرید 123 عنوان کتاب و 10 نرم افزار تخصصی از سوی کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، وحید شریفی رئیس اداره کتابخانه و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبرگفت: مطابق سنوات گذشته، امسال نيز نمايشگاه کتاب حوزه علميه خراسان در محل مدرسه آيت الله خوئي به مدت يک هفته برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که کتابخانه دفتر تبليغات اسلامي، پس از نمايشگاه بين المللي تهران در ارديبهشت 1401، به دليل مضايق بودجه اي موفق به خريد منابع جدید نشده بود و مراجعين و پژوهشگران نيز سفارش تهيه عناويني چند از منابع پژوهشي را داشتند، لذا طي برنامه ريزي انجام شده، درخواست افزايش بودجه کتابخانه به مسئولان مرتبط دفتر تبليغات اسلامي ارائه شد که با نظر موافق ايشان، مبلغی براي خريد کتب جديد تا پايان سال اختصاص يافت.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: طي رايزني هاي صورت گرفته با مديران اجرائي نمايشگاه، موافقت ايشان مبني بر تخصيص بن کتاب از بودجه هاي در اختيار حوزه اخذ گرديد. پس از آن تصميم به مشارکت فعال در نمايشگاه و ابتياع کتب مورد نياز پژوهشگران و تأمين کسري هاي کتابخانه گرفته شد.

شریفی گفت: کارشناسان خريد کتابخانه ، در طي روزهاي برگزاري نمايشگاه، از کتب معروضه بازديد و موارد مناسب را با توجه به موضوعات، کيفيت محتوی، به روز بودن، قيمت و درصدهاي تخفيف و عدم تکراري بودن انتخاب نمودند. طبيعتاً تلاش بر اين بود تا بيشتر کتب ناشرين شرکت کننده اي که آثارشان در مشهد عرضه نمي شود، در اولويت خريد باشند.

وی افزود: تعداد کل کتب تهيه شده 123عنوان و تعداد نرم افزارهاي تخصصی تهيه شده 10عنوان است که شامل موضوعات علوم قرآني و تفسير(24 جلد)، فقه و اصول(20 جلد)، درايه و حديث(7 جلد)، کلام و فلسفه، عرفان(19 جلد)، سيره و تاريخ(21 جلد)، فرهنگ و تمدن: (11 جلد)، علوم اجتماعي: (14 جلد) و موضوعات ديگر (7 جلد) می باشد.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان گفت: امور مربوط به فرآهم آوری و مجموعه سازی و اسکن کتب انجام و در پورتال کتابخانه قرار داده شده است. همچنین تعدادی از آن ها، تا انتهاي آذر ماه در ويترين تازه های کتابخانه به نمايش درآمده است.
 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما