رحمانی
توجه به رویکرد علمی و جریان سازی مفهومی در جشنواره کتاب سال سبک زندگی نشست حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،  نشست حجت الاسلام و المسلمین علی رحمانی، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی برگزار شد.

در این نشست مدیرکل آموزش ضمن ارائه گزارشی از دوره های گذشته جشنواره کتاب سال سبک زندگی به شرح برنامه های دوره چهارم پرداخت.

توجه به رویکرد علمی و جریان سازی مفهومی در کنار جنبه ترویجی جشنواره کتاب سال سبک زندگی از جمله مواردی بود که حجت الاسلام و المسلمین رحمانی بر آن تأکید کرد و در ادامه این نشست پیرامون محورهای همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رویداد ملی گفت و گو و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین یاسر احمدوند ضمن ضروری بودن برگزاری چنین رویدادهایی بر همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه تأکید نمود.
محمد جواد استادی رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی نیز که در این دیدار حضور داشت بر جنبه های رسانه ای و اطلاع رسانی مناسب و ملی این برنامه و بروندادهای آن با همراهی وزارت ارشاد تأکید نمود.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما