نوجوان
برگزاری کارگاه تربیت مدرس زبان انگلیسی کودک و نوجوان بر مبنای آموزه های اسلامی کارگاه تربیت مدرس زبان انگلیسی کودک و نوجوان بر مبنای آموزه های اسلامی برگزار می شود از سوی گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ابراهیم داودی مدیر گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی  با اعلام این خبر گفت :کارگاه تربیت مدرس زبان انگلیسی کودک و نوجوان بر مبنای آموزه های اسلامی از سوی گروه آموزشی فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز تخصصی آخوند خراسانی با مشارکت مرکز زبان های خارجه حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: این کارگاه ویژه «فارغ التحصیلان دوره های آموزشی و زبان آموزان سطوح فوق متوسط و بالاتر» می باشد. و از امتیازات حضور در این کارگاه «معرفی واجدین شرایط به مراکز آموزشی جهت تدریس» و «اعطاء مدرک رسمی از دانشگاه باقرالعلوم(ع)» می باشد.

داودی در پایان گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام در کارگاه تربیت مدرس زبان انگلیسی کودک و نوجوان بر مبنای آموزه های اسلامی تا تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۱ از طریق سامانه :Paziresh.dte.ir می توانند اقدام نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما