سثلب
رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه خراسان رضوی خبر داد: آغازثبت نام دوره آموزشی عمومی تربیت مبلغ ویژه مراکز درمانی اعتیاد دوره آموزشی عمومی تربیت مبلغ ویژه مراکز درمانی ترک اعتیادبا همکاری ومشارکت اداره کل فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه مشهد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به صورت حضوری برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حسینعلی قهرمانی رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، توسعه دانش ها و مهارت های کاربردی تبلیغی مبلغان درمراکز درمانی ترک اعتیاد با رویکرد افزایش انگیزه بخشی و اثربخشی حداکثری مددجویان در مراکز یاد شده از طریق ارایه واجرای برنامه ها و فعالیت های تبلیغی و نقش آفرینی موثرتر بیشتر مبلغان می باشد.

قهرمانی با بیان این که اداره کل فرهنگی وتبلیغی شعبه خراسان تا کنون دوره های متعدد آموزشی ویژه مراکز و کانون های اصلاح و تربیت، زندان ها، امداد فرهنگی و....با موفقیت برگزار نموده است افزود: این دوره آموزشی نخستین برنامه آموزشی ویژه مراکز درمانی ترک اعتیاد می باشد.

این مقام آموزشی، نقش دین در پیشگیری از آسیب های اجتماعی،شناخت ومعرفی انواع مواد مخدر،معرفی انواع روش های درمانی مصرف مواد مخدر، کارکردشناسی مبلغان درپیشگیری وکاهش ودرمان آسیب های اجتماعی، تبیین قیام اجتماعی در صیانت از بهبودیافتگان، بازدید میدانی و مصاحبه تخصصی با مددجویان را از جمله سرفصل های آموزشی و برنامه های این دوره ذکرکرد.

وی در ادامه اظهار کرد: زمینه حضور تبلیغی برای دانش آموختگان موفق این دوره آموزشی با همکاری حوزه و دفتر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان درمراکز درمانی ترک اعتیاد فراهم شده است.

قهرمانی با اشاره به این که ثبت نام این دوره آموزشی از اول خرداد1401 شروع شده است اظهارکرد: مبلغان علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی می توانند تا تاریخ 15 خردادماه با مراجعه به آدرس:TabliqKH.LMS2.HOZehKh.COM ،اقدام به ثبت نام نمایند، ضمن این که از تاریخ یازده تیرماه دوره شروع و تا سی ام تیرماه ادامه خواهد داشت.

 قهرمانی در پایان خاطر نشان کرد: اعطای گواهی آموزشی عمومی وتخصصی پایان دوره آموزشی، تسهیل درفعال شدن پرونده مرکزخدمات حوزه(طلابی که قبلا پرونده آنها غیرفعال شده است)اولویت در اعزام تخصصی به مراکز درمانی ترک اعتیاد، تسهیل درتشکیل پرونده تبلیغی(طلاب فاقدپرونده تبلیغی) ارتقای رتبه تبلیغی، تقدیراز برگزیدگان و شرکت در دوره های تخصصی وتکمیلی ازجمله امتیازات شرکت در دوره آموزشی  عمومی" تربیت مبلغ ویژه مراکز درمانی اعتیاد" بشمار می رود.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما