درخشیدن
درخشش علمی دانش پژوهان مرکز تخصصی آخوند خراسانی دانش پژوهان مرکز تخصصی آخوند خراسانی ره در اولین مرحله رقابت علمی نخبگانی حوزه های علمیه سراسر کشور درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بلال شاکری، رییس اداره پژوهش مرکز تخصصی آخوند خراسانی گفت: حجت الاسلام ابوالقاسم صادقی و حجت الاسلام حسین رفیعی موفق به کسب رتبه‌های *دوم* و *چهارم* در اولین مرحله از «المپیاد کشوری فلسفه» و همچنین حجت الاسلام محمد ایزی و حجت الاسلام مجید فوطه‌بافان موفق به کسب رتبه‌ در اولین مرحله از «المپیاد کشوری کلام» شده اند و به مرحله دوم راه یافتند.

گفتنی است، رقابت های علمی نخبگانی به صورت کشوری در ۴ رشته فقه و اصول، کلام اسلامی، منطق و فلسفه و ادبیات عرب بین طلاب کشور برگزار شده است. منتخبان پس از اخذ یک آزمون کتبی غیرحضوری به مرحله دوم رقابت راه پیدا می کنند، اگر شرایط کرونا اجازه بدهد مرحله دوم به صورتی کتبی و حضوری برگزار می شود و نفرات برتر مرحله دوم نیز به رقابت نهایی راه پیدا می کنند که به صورت مصاحبه علمی و شفاهی صورت می گیرد. ایده چنین رویدادی از حوزه علمیه خراسان برای اولین بار انجام گرفته و سال گذشته نیز برای طلاب این حوزه برگزار شد که با دوره کنونی، تفاوت های زیادی دارد. می توان گفت دوره امسال با توجه به گستردگی آن، اولین رقابت نخبگانی طلاب و دانشجویان علوم دینی است.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما