ثنایی
در نشست مسئولین منابع انسانی و پشتیبانی مرکز با پرسنل شعبه ی خراسان مطرح شد؛ ارگان های ارزشی باید روحیه ی جهادی خود را برای مقابله با مشکلات تقویت کنند نشست صمیمانه ی مسئولین منابع انسانی و پشتیبانی دفتر با پرسنل شعبه ی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مهدی رحیمی مدیرکل منابع انسانی  دفتر تبلیغات اسلامی در ابتدای نشستی که  با حضور حجت الاسلام و المسلمین ثنایی معاون منابع انسانی و پشتیبانی و مدیران و پرسنل دفتر خراسان رضوی برگزار شد گفت: در آذر ماه قصد داریم تا به اصلاح رویه ی پرداخت حقوق و دستمزد دفتر بپردازیم زیرا روش فعلی پرداخت برمبنای ماه گذشته است که این روش، مشکلاتی را در بردارد مانند اینکه نیروهای جدیدالورود، یا نیروهایی که می خواهند بازنشست شوند یا همکارانی که بیمار می شوند و همچنین اختلاف نرخ حقوق در پایان هرسال، باعث عدم محاسبه ی رقم واقعی حقوق و دستمزد می شود و مشکلات دیگری که اغلب بازخوردهایی بوده که از خود همکاران گرفته شده است.

وی افزود: این روند در پایان آذر ماه 1400 اصلاح می شود و پرداخت حقوق پنجم هر ماه انجام می شود و مساعده 15 روز پس از پرداخت حقوق پرداخت خواهد شد که این تغییر و تحول نیازمند توجه و مدیریت هزینه ی کارکنان محترم دفتر است.

در ادامه ی این نشست حجت الاسلام و المسلمین ثنایی معاون منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به فرمایشات معصومین در خصوص مورد سوال واقع شدن انسان در قیامت در خصوص صرف وقت و عمر، خدمت در دفتر را با توجه به اینکه  هدف دفتر تبلیغات، اعتلای فرهنگی دینی است بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: هم هدف و هم نیت شایسته ی کارکنان دفتر باید رضایت الهی باشد زیرا نوع نگاه نیروهای ما در  توقع و انتظار آنها موثر است.

وی در ادامه یکی از آسیب های جدی مجموعه های فرهنگی و ارزشی مانند دفتر را کاهش روحیه ی جهادی و انقلابی برشمرد و گفت: ما در مقایسه با شهدا و ایثارگران و کسانی که در راه این نظام خون داده اند به نظام و انقلاب و دفتر تبلیغات بدهکاریم.

حجت الاسلام والمسلمین ثنایی با اشاره به این مطلب که نگاه کاملا سازمانی و اداری در مقابل روحیه ی جهادی قرار دارد گفت: در شرایط فعلی که چند سالی است دچار خشکسالی رفاهی در دفتر شده ایم باید بیشتر از این روحیه ی جهادی کمک بگیریم و سطح توقعات را قدری پایین تر بیاوریم البته مجموعه ی منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تمام  تلاش خود را  در زمینه ی امور رفاهی به کار گرفته است و مزیت های رفاهی که معقول باشد و امکان پذیر باشد با تمام توان پیگیری می کنیم.

وی با اذعان به اینکه طی سالهای اخیر از لحاظ مادی و رفاهی عقب افتاده ایم کار رفاهی را بیش از سرمایه نیازمند پیگیری از طریق اعتبار دفتر دانست و افزود: از این طریق کارهای زیادی را در دست اقدام داریم و امیدواریم سطح خدمات ما به سمت ملی شدن در سطح تمام شعب برود و دعوت می کنیم هر کدام از کارکنان دفتر هم که امکان دارد از طریق ارتباطات خود بتوانند تسهیلاتی را در اختیار پرسنل قرار دهند مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

 در این نشست همچنین سوالاتی در خصوص ساختار سازمان، نیروی انسانی و حقوق و مزایا و بیمه و رفاه،  قوانین و مقررات و ارزیابی عملکرد و امور ایثارگران مطرح شد که از سوی مسئولین منابع انسانی و پشتیبانی پاسخ داده شد.

 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما