غفوری
آغاز دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده رئيس اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشكيل پرونده تبليغي، اعطاي گواهينامه آموزشي، ارتقاي رتبه تبليغي و امکان تشکیل گروه های تبلیغی را از مزایای شرکت در این دوره آموزشی برشمرد. حجت الاسلام غفوری طلب در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده را با هدف به روز رساني و ارتقاي دانش ها و مهارت هاي تخصصي مبلغان در حوزه خانواده و آسيب هاي اجتماعي آغاز کرده است.
رئيس اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در این دوره آموزشی مفاهیم روانشناسی، خانواده در اسلام ، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و موضوعات کاربردی دیگر با حضور اساتيد مبرز حوزه و دانشگاه تدریس خواهد شد.
وی با اشاره به شرکت بیش از 30 نفر از مبلغان شبکه تبلیغی شرق کشور در دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده، اظهار کرد: آشنایی با حوزه های رفتاری، مراحل رشد و یادگیری، آشنایی با نظام خانواده، نگاه اسلام به همسر گزینی و ازدواج، آشنایی با مهارت های زندگی، کارکرد های اخلاق در تحکیم خانواده و آسیب ها و مشکلات خانواده و راه حل آن، هم چنین آشنایی با اصول و فنون مشاوره، زمان مناسب برای فرزندآوری، مسایل تربیتی فرزند، آشنایی با آسیب های ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی و فراگیری مهارت مدیریت استفاده از رسانه از جمله عناوين این دوره می باشند.
غفوری طلب در پایان گفت: تشكيل پرونده تبليغي، اعطاي گواهينامه آموزشي، ارتقاي رتبه تبليغي و امکان تشکیل گروه های تبلیغی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.
 
 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما