محرم
نرم افزار صراط محرم روانه بازار شد این نرم افزار در دو بخش «احکام عزاداری» و «پرسش های عاشورایی» تهیه و تنظیم شده است. شبکه بین المللی اجتهاد با همکاری نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی خراسان رضوی و اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی نرم افزاری با عنوان «صراط محرم» را تولید و روانه بازار کرده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، این نرم افزار در دو بخش «احکام عزاداری» و «پرسش های عاشورایی» تهیه و تنظیم شده است که می تواند پاسخگوی بسیاری از پرسش ها در زمینه عزاداری و قیام امام حسین (علیه السلام) باشد.
اهمیت و وجوب عزاداری، سینه زنی، مرثیه خوانی، مسائل مالی عزاداری، وقف و عزاداری، نذر و هدیه در عزاداری، نماز و عزاداری، آرایش و اصلاح در ایام عزاداری، عزاداری در حسینیه و مسجد، موسیقی در ایام عزاداری، شبیه خوانی، علَم های عزا، قمه زنی، سینه خیز رفتن، لطمه زدن به بدن در عزاداری، زنجیر زنی و حفظ حرمت ماه محرم و صفر از جمله موضوعات مطرح شده در بخش «احکام عزاداری» این نرم افزار می باشد.
هم چنین مطالبی در مورد امام حسین (علیه السلام) و نهضت عاشورا، وقایع تاریخی نزدیک به عاشورا، عزاداری و فلسفه آن، زیارت عاشورا، تباکی و گریستن و ترک کردن لذت ها در بخش «پرسش های عاشورایی» نرم افزار «صراط محرم» گنجانده شده است.
این نرم افزار هم اکنون از طریق سایت کافه بازار قابل دریافت می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما