مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی
با هدف تعامل و هم افزایی فعالیت های آموزشی و تبلیغی نشست مشترک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی، نشست مشترک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی و با هدف تعامل و هم افزایی فعالیت های آموزشی و تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی  برگزار گردید.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین لطفیان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و هیئت همراه در دیدار با ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خراسان رضوی ضمن اعلام همکاری نسبت به اقدامات مشترک در حوزه های آموزشی و تبلیغی متناسب با اهداف و ماموریت های دو مرکز، ابراز امیدواری کرد که با انجام یک تفاهم نامه مشترک هر چه زودتر شاهد شکوفایی بیشتر فعالیت ها و برنامه های ترویجی و تبلیغی در سطح جامعه و گروه های هدف هر دو مرکز باشیم.

در این دیدار ریاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان ضمن خیر مقدم و تبریک این مسئولیت جدید، همکاری مشترک با مراکز مرتبط با ماموریت های دفتر همچون سازمان تبلیغات  را جزو اهداف جدی دفتر تبلیغات برشمرند و خاطر نشان کردند، سه محور اساسی تبلیغ و ماهیت آن، مقتضیات و الزامات تبلیغ و معیشت تبلیغ مورد توجه هر دو نهاد بوده و خواهد بود.
ایشان در رابطه با ماهیت تبلیغ، مخاطبان و گروه های هدف، مبلغان و گروه های تبلیغی، محیط های مورد نظر تبلیغ و نهادهای وابسته را جزو شاخصه های اصلی تبلیغ برشمرند و توجه علمی و کارشناسی هر دو نهاد به هر یک از این شاخصه ها را زمینه ساز موفقیت امر تبلیغ دانستند.
حجت الاسلام و المسلمین مسعودی با بیان محوری بودن آموزش و پژوهش در امر تبلیغ موثر و کارآمد، ظرفیت های بالای پژوهشی دفتر را کمک کار امر تبلیغ دانستند و ابراز امیدواری کردند که نهادهای مرتبط با امر ترویج دین و دینداری همچون سازمان تبلیغات از  این ظرفیت حداکثر استفاده و بهره را ببرند.
ایشان اقدامات و کار ویژه های مشترک بین دو نهاد را جزو اهداف دفتر تبلیغات دانستند و برقراری یک تفاهم نامه بین دو مرکز را به عنوان اولین قدم موثر از این دیدار خواستار شدند.

 
 
امتیاز دهی
 
 


























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما