بیانیه
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پی کشتار مردم بی گناه در حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیهما السلام) بسم الله الرحمن الرحیم
واتَّقوا فِتنَةً لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَموا مِنكُم خاصَّةً ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ (انفال، 25)
بار دیگر دست دشمنان تشیع و نظام مقدس اسلامی از آستین استکبار با بخون کشیدن افراد بی گناه، زنان و کودکان و زائران حضرت شاه چراغ در یکی از بهترین زمان های نیایش بیرون زده است.  این عملیات تروریستی و شهادت و مجروح شدن مظلومانه جمعی از زائران و نمازگزاران این حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز، قلب یکایک مردم مسلمان کشورمان را فشرد و جریحه دار ساخت.
این اقدام ددمنشانه که در اوج رذالت و خباثت و ذلت به وحشیانه ترین شکل ممکن، پیر و جوان و زن و کودک بی دفاع را به رگبار بست نشان از عقده گشایی گروهی است که هیچ قط قرمز انسانی و اخلاقی برای خود قائل نیست و تلاش می کنند تا علاوه بر ایجاد ناامنی، فتنه مذهبی به پا سازند.
بی تردید، استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران بدست آمده و ملت بزرگ ایران هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا عده ای فریب خورده و داعشی وطنی فضای امنیتی کشور را خدشه دار سازند. بی شک زمینه سازی این دست از اقدامات کورکورانه توسط عناصر بیگانه و ناامنی ایجاد شده بی ارتباط با فضای مشوش جامعه که حاصل تحریکات برخی از سلبریتی ها و افراد نادان است نخواهد بود و همه آنان در این خون های نابحق ریخته شده شریک خواهند بود.
دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس امام زمان (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری (دام ظله) و ملت شهید پرور ایران، از تمامی دستگاه های امنیتی و قضایی درخواست می نماید نسبت به مجازات عوامل عوامل مستقیم و غیر مستقیم این حمله وحشیانه از هیچ اقدامی کوتاهی ننماید و با ضربه زدن بیش از پیش به سازمان های تروریستی پشت صحنه این دست از جریانات، از بروز احتمالی این نوع حوادث در آینده پیش گیری کند.
از خدای سبحان برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی طلب علو درجات و برای مجروحان طلب شفای عاجل داریم و بی شک خون پاک این شهدای عزیز و بی گناه دامان تروریست های مزدور و صاحبان خبیث آنها را خواهد گرفت و کاخ ظلم آنان را ویران خواهد کرد، ان شاء الله.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما