استادی
در نشست مشترک مسئولین میزکار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با اداره فضای مجازی، هنر و رسانه خراسان رضوی مطرح شد؛ تأکید بر بایستگی پرداختن به مسئله مرجعیت قرآن کریم در فضای مجازی و رسانه نشست مشترک مسئولین میزکار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با اداره فضای مجازی، هنر و رسانه خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در نشست مشترک مسئولین میزکار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی با اداره فضای مجازی، هنر و رسانه خراسان رضوی، مسئله محوری میز، پروژه‌های جاری و برنامه‌های پیش رو در زمینه موضوع مرجعیت قرآن کریم مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت.

در آغاز این نشست حجت‌الاسلام‌ عیسی زاده سرپرست میز کار تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی نسبت به تشریح مسئله مرکزی میز و هندسه فعالیت‌های این میز و انتظارات از زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای در این حوزه توضیحاتی را ارائه نمود و بر لزوم پرداختن به موضوع میز در فضای مجازی و رسانه تأکید کرد. در ادامه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین غرسبان سرپرست دبیری این میز درباره روندهای اجرایی و برنامه‌ای برای پیشبرد برنامه‌های پیشنهادی شعبه در زمینه رسانه، هنر و فضای مجازی توضیحاتی را ارائه نمود.

در این نشست محمد جواد استادی، رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه خرسان رضوی، ضمن ارائه پیشینه و دستاوردهای شعبه در زمینه فعایت‌های رسانه‌ای و هنری بر ظرفیت‌های موجود این اداره برای طراحی و اجرای برنامه‌های میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی تأکید نمود.

همچنین پیشنهاداتی در زمینه مدل‌سازی پیوست‌نگاری فرهنگی، مدل‌سازی فراوری مفاهیم قرآنی در قالب‌های رسانه‌ای، تولید محصولات تلویزیونی در جهت تقویت جایگاه قرآن در ادبیات عمومی و تخصصی جامعه و موارد دیگر طرح گردید و مورد بحث کارشناسی قرار گرفت.

در انتها از سوی مدیران میز کار تخصصی ، پروژه‌هایی مورد توافق، بررسی و جمع‌بندی قرار گرفته و در روند اجرایی شدن قرار گرفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما