مسعودی
خداوند انسان های خاص را از اوج گمنامی به اوج ظهور و معرفت همگان میرساند دیدار ریاست دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مدیران این مجموعه با خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین اصلانی در منزل شهید انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعودی با اشاره به عرصه ی خطیر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی گفت: مجموعه ی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان افتخار دارد که در  ماموریتی که آن شهید عزیز عمر خود را در آن صرف کرد شریک و سهیم باشد و تلاش های روحانیت و مراکز وابسته به این عزیزان، در راستای آرمان‌های اسلام عزیز و ائمه اطهار علیه السلام و امام راحل و شهدای عزیز بوده و اقدامات بایسته و شایسته ای در مقابل تهدیدات دینی و مذهبی از خود نشان داده است.

وی در ادامه افزود: خداوند تبارک و تعالی انسان های خاص را بر می گزیند و در اوج گمنامی ایشان را به مقام ظهور و بروز و معرفت برای همه می رساند انسانهایی خالص که برای خدا و آرمان‌های اسلامی عمر خود را مصروف می کنند و بنا ندارند شناخته شوند اما خداوند متعال آنها را به مقامی می‌رساند که برای تمام کسانی که در راستای ارزش های اسلامی تلاش میکنند به عنوان الگو مطرح می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعودی در پایان گفت: این مقام و فیض عظیم را به خانواده ی این شهید عزیز تبریک عرض می‌کنیم که چنین شخصیت ارزشمندی در این خانواده رشد و پرورش یافته است. آرزو میکنیم مقام والای آن شهید غریق رحمت حق شود و به ما توفیق دهد که بتوانیم مدیون خون ایشان و شهدای انقلاب نباشیم و آرمان‌های ایشان را دنبال کرده و به انجام برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی زهانی مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر خراسان رضوی در این دیدار که در منزل شهید اصلانی برگزار شد گفت: از طرف خود و همه سروران ارجمند حاضر در این محفل معنوی فوز عظیم و رسیدن به مقام رفیع شهادت مظلومانه روحانی جهادگر سرباز مخلص اسلام فرمانده پیشتاز رفع محرومیت در منطقه خادم دلسوز نیازمندان حجت الاسلام والمسلمین شهید سرافزار محمد اصلانی را اولاً به روح بلند آن شهید تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و در مرتبه بعد این حادثه تلخ و ناگوار را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و اساتید و فضلای حوزه های علمیه و خانواده ارجمند شهید تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

امت اسلام و ملت شهید پرور استان خراسان رضوی عموم محبین اهل بیت اساتید فضلا، نخبگان ، محققان و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی و همه علاقمندان به روحانیت با شنیدن خبر ناگوار این اتفاق ناجوانمردانه، داغ‌دار شدیم. با حضور در مراسمات بزرگداشت این شهید عزیز بویژه مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید مراتب همدردی خودشان را با خانواده عزیز شهید ابراز نمودند.

حاضران در این محفل معنوی و همه ی دوستداران شما ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید عزیز صبر و شکیبایی برای خانواده ارجمندشان از درگاه الهی مسالت دارد

در ادامه این دیدار همچنین فرزند شهید اصلانی حجت الاسلام محسن اصلانی که از دانش پژوهان دوره های کلام تخصصی دفتر نیز به شمار می رود ضمن تشکر از حضور مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان در بیت شهید و با اشاره به سوابق تبلیغی حجت الاسلام شهید اصلانی که از سوی دفتر به مناطق مختلف و محروم کشور اعزام می شدند گفت: بخشی از مباحث علمی ایشان در مرکز تخصصی آخوند خراسانی و در گروه قرآن و حدیث تحصیل کرده بودند در مرکز تخصصی آخوند و از دو جهت هم به لحاظ تبلیغی و آموزشی به دفتر تبلیغات اسلامی خراسان وابسته بودند و حتماً شهید اصلانی از حجت الاسلام اصلانی برای دشمنان خطرناک تر خواهد بود و به فضل الهی با کمک دفتر تبلیغات اسلامی ما نخواهیم گذاشت علم این شهید بر زمین بیفتد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما