پادکست
در کارگاه آموزشی تولید پادکست مطرح شد؛ پادکست، مدرن ترین و جدیدترین شیوه تولید محتوا در فضای رسانه کارگاه آموزشی سواد رسانه با محوریت «تولید پادکست» به همت اداره فضای مجازی،هنر و رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی حجت الاسلام روحبخش رئیس اداره فضای مجازی هنر ورسانه  با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی سواد رسانه با محوریت «تولید پادکست» به همت اداره فضای مجازی،هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی روحبخش رئیس اداره فضای مجازی دفتر تبلبغات اسلامی خراسان رضوی برگزار  شد.

حجت الاسلام روحبخش در مورد اهمیت تولید پادکست در فعالیت‌های رسانه‌ای گفت: در دنیای امروز، پادکست مدرن ترین و جدیدترین شیوه تولید محتوا در فضای رسانه است.

 وی افزود در این دوره به موضوعاتی همچون: چگونگی تولید پادکست جذاب برای مخاطب به همراه بررسی نمونه‌های متعدد، معرفی کلیپ‌های آموزشی صفر تا صد تولید پادکست و همچنین نرم‌افزارهای مناسب ضبط، ویرایش و انتشار پادکست به دانش‌پژوهان ارائه شد و در ادامه نیز راهکارهایی جهت تقویت صدا و سخنوری، پرداخته شد.

رئیس اداره فضای مجازی هنر ورسانه  در ادامه افزود: در این کارگاه آموزشی، 70نفر از خواهران مشغول به تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خراسان حضور یافتند و ضمن بهره‌وری از محتوای جلسات، سوالات و اشکالات خود را پیرامون جزئیات تولید پادکست با راهنمایی استاد محترم برطرف نمودند. همچنین استادیاران پشتیبان نیز حدود 30ساعت به بررسی فعالیت‌ها و پاسخ به سوالات دانش‌پژوهان اختصاص دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما