مبانی
در دوره آموزشی سواد رسانه مطرح شد؛ بکارگیری مبانی دینی در تولید سوژه های رسانه ای دوره آموزشی دانش رسانه با عنوان «شیوه¬های برداشت از آیات و روایات و مبانی دینی در تولید سوژه-های رسانه¬ای» با همکاری معاونت تبلیغ و آموزش حوزه علمیه خراسان و اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام روحبخش رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه  با اعلام این خبر گفت: سرفصل اصلی این دروه نحوه‌ی بکارگیری و برداشت از آیات و روایات و مبانی دینی در تولیدات رسانه‌ای و همچنین چگونگی نگارش و ادبیات متن بود که به سمع و نظر دانش پژوهان رسید.

حجت الاسلام روحبخش گفت: در این دوره آموزشی، بر نوع نگاه متفاوت به آیات و روایات و اصلاح نگارش جهت تسهیل درک متن برای مخاطب در ضمن زیبایی آن تاکید شد. همچنین استاد محترم به معرفی کتب، مقالات، سایت‌ها و کانال‌های مفید در کست باکس پرداختند که یک تولید کننده محتوا با بررسی آن‌ها می‌تواند زوایه دید خود نسبت به مبانی دینی را متفاوت نموده و محتوای دینی را با رویکردی نوین ارائه دهد.

وی افزود: در ادامه این جلسات نیز به دوره‌های آموزشی معتبر موجود در سایت‌ها و وبلاگ‌های اینترنتی جهت توانمندسازی در نوشتار خلاق و همچنین توسعه فردی در زمینه رسانه اشاره شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسات، بیش از 60نفر از خواهران طلبه مشغول به تحصیل در مقطع سطح سه حضور یافتند و علاوه بر بهره‌وری از جلسات آنلاین دوره، بیش از 25ساعت نیز از حمایت و راهنمایی استادیاران پشتیبان بهره‌مند شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما