ظهیری
در نشست پایانی هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح شد؛ دستاوردهای پژوهشی ادارکل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نشست پایانی هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با حضور ریاست دفتر و مدیر کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و پرسنل و مدیران ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این نشست سیدمجید ظهیری رییس پژوهشکده اسلام تمدنی و مدیرکل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با تقدیر از زحمات مجموعه ی پژوهش در خصوص برگزاری نمایشگاه هفته ی پژوهش گفت: برای هفته پژوهش کارگروهی با همکاری سایر ادارات کل تشکیل شد که در این خصوص ۱۰ جلسه کارگروه به بحث و بررسی و برنامه ریزی پرداخت تا این نمایشگاه به شکل منظم، مناسب و اثربخش انجام شود.

وی در ادامه افزود: در کنار برنامه هایی که در این هفته برگزار شد قبل از آن 59 نشست‌ تخصصی و کرسی پژوهشی در پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار شد و در فاصله ی کمتر از 24 ساعت صوت و تصویر این برنامه ها نیز در سایت بارگذاری شده است همچنین در هفته پژوهش نیز  ۲۲ نشست اعم از کرسی های ترویجی و کارگاه‌های آموزشی و درس گفتارهایی (بعضا تا 10 جلسه) به صورت نشست های تخصصی برگزار شد.

مدیر کل پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مشارکت و همکاری با نهادهای فرهنگی همسو گفت: حدود ۲۰ نشست مشترک با مجمع عالی حکمت، دانشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی در دانشگاه فردوسی، جامعه المصطفی و نهادهایی که همسو با ما همایش های علمی و استاندارد برگزار می کنند برگزار گردیده است.

وی در ادامه گفت: ما در سال جاری در بخش نشر ۱۲ اثر را برای چاپ ارسال نموده ایم که در این میان چهار اثر چاپ شده است که امروز رونمایی می شوند  از جمله: پژوهشی در هنجار پذیری حجاب دختران اثر دکتر میرسندسی از گروه مطالعات اجتماعی، فلسفه تمدن اسلامی، چیستی مراحل، از گروه تمدن اسلامی بررسی مبادلات تجاری میان کشورهای مسلمان اثر دکتر احمدیان در گروه فقه کاربردی انجام شده همچنین چیستی ایمان اثر دکتر احمد زاده از گروه مطالعات اجتماعی.

رییس پژوهشکده ی اسلام تمدنی گفت: در بخش بازدیدهای علمی نیز از فرهیختگان حوزه و نهادهای جدید التاسیس دیدارهایی انجام شده همچنین اماکنی که دارای جذابیت های علمی و تاریخی است مورد بازدید قرار گرفته اند.

سید مجید ظهیری افزود: با توجه به محدودیتهای بودجه ای که در دفتر وجود دارد این حجم از فعالیت‌ها با نهایت صرفه جویی و با استفاده از ظرفیتهای خوب ادارات کل دفتر در بخش ستادی و در بخش علمی صورت گرفته است. همچنین در خصوص فضای مجازی که امسال به عنوان کار ویژه در نظر گرفته شد تا بستری برای امتداد شعاع برنامه ها باشد که در این مسیر ۲۷۰۰ مورد اطلاع رسانی طی  ۲۷۰ روز گذاشته شده است و با تلاش‌های دوستان در کتابخانه بیش از دو هزار کتاب دیجیتال اضافه گردیده است

وی خاطر نشان کرد: در در ایام محرم حسینیه ای در فضای مجازی دایر کردیم که بسیار مورد استقبال واقع شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما