کارگاه
به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد؛ کارگاه آموزشی آشنایی با ابزرهای تولید محتوا با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان و اداره فضای مجازی، هنر و رسانه کارگاه آموزشی آشنایی با ابزرهای تولید محتوا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام روح بخش رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی سواد رسانه با موضوع «آشنایی با ابزارهای (موبایلی) تولید محتوا» به همت اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار  شد.

وی افزود: معرفی دو سایت مرجع برای دانلود ابزارها و نرمافزارها، به عنوان مطلب آغازین این دوره جهت ورود به بحث اصلی مطرح شد و در ادامه، ابزارهای متنوع و پرکاربردی در زمینه تولید محتوای رسانهای به دانشپژوهان معرفی گردید.

حجت الاسلام روح بخش گفت: همراه با برگزاری این دوره، کلییپها و محتواهای تولید شده با نرمافزارهای مختلف نیز به عنوان الگو و نمونه برای دانشپژوهان ارسال شد و در این کارگاه بر مطالعه بیشتر در زمینه اصل محتوا تاکید و همچنین نحوهی جستجو در زمینه منابع دینی بیان شد و افزایش دایره لغات اصلی مهم در جستجوی محتوا ذکر شد.

رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه در پایان گفت: در این کارگاه آموزشی، بیش از 60نفر از خواهران مشغول به تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خراسان حضور یافتند و ضمن بهرهوری از محتوای جلسات، سوالات و اشکالات خود را پیرامون مطالب ارائه شده مطرح نموده و به بحث و گفتگو با استاد محترم پرداختند. همچنین استادیاران پشتیبان نیز بالغ بر 25ساعت را به بررسی ایدههای گروههای حاضر در این دوره و پاسخ به سوالات دانشپژوهان اختصاص دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما