شاکری
کارگاه روش تحقیق پیشرفته در مطالعات تطبیقی ادیان با تاکید بر متون مقدس به همت مرکز تخصصی آخوند خراسانی، کارگاه روش تحقیق پیشرفته در مطالعات تطبیقی ادیان با تاکید بر متون مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بلال شاکری (رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش) با اعلام این خبر گفت: کارگاه «روش تحقیق پیشرفته در مطالعات تطبیقی ادیان با تاکید بر متون مقدس» پس از فراخوان آن در سطح حوزه های علمیه ایران، به صورت کارگاه حضوری و مجازی برگزار شد و علاقمندان از سراسر کشور در این کارگاه شرکت نمودند.

رییس اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ویژگی این کارگاه را خروجی محوربودن آن برشمرد و افزود: این کارگاه، 16ساعت آموزشی و نیز 16 ساعت عملی دارد و درنتیجه به کسانی «گواهی» حضور داده می شود که مقاله استاندارد پژوهشی ارائه نمایند و استاد به صورت تمام وقت پاسخگوی مخاطبان کارگاه در حوزه های عملی و نظری هستند.

بلال شاکری در ادامه خاطر نشان کرد: با توفیقات الهی، با راهنمایی استاد تاکنون 30 نفر موفق به انتخاب موضوع شده اند و با هماهنگی صورت گرفته با معاونت پژوهش حوزه و هیأت اندیشه ورز ادیان در خراسان، قرار است طی بازه تعریف شده، مقالات ایشان در مجلات تخصصی حوزه به چاپ برسد. همچنین ضمن تقدیر از این نویسندگان، به نفرات برتر نیز حق التالیف تعلق خواهد گرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما