غفوری
آغاز دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده رئيس اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تشكيل پرونده تبليغي، اعطاي گواهينامه آموزشي، ارتقاي رتبه تبليغي و امکان تشکیل گروه های تبلیغی را از مزایای شرکت در این دوره آموزشی برشمرد. حجت الاسلام غفوری طلب در گفت و گو با روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده را با هدف به روز رساني و ارتقاي دانش ها و مهارت هاي تخصصي مبلغان در حوزه خانواده و آسيب هاي اجتماعي آغاز کرده است.
رئيس اداره آموزش هاي كاربردي مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در این دوره آموزشی مفاهیم روانشناسی، خانواده در اسلام ، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و موضوعات کاربردی دیگر با حضور اساتيد مبرز حوزه و دانشگاه تدریس خواهد شد.
وی با اشاره به شرکت بیش از 30 نفر از مبلغان شبکه تبلیغی شرق کشور در دوره آموزشی تربیت مبلغ و مربی خانواده، اظهار کرد: آشنایی با حوزه های رفتاری، مراحل رشد و یادگیری، آشنایی با نظام خانواده، نگاه اسلام به همسر گزینی و ازدواج، آشنایی با مهارت های زندگی، کارکرد های اخلاق در تحکیم خانواده و آسیب ها و مشکلات خانواده و راه حل آن، هم چنین آشنایی با اصول و فنون مشاوره، زمان مناسب برای فرزندآوری، مسایل تربیتی فرزند، آشنایی با آسیب های ماهواره، اینترنت و شبکه های اجتماعی و فراگیری مهارت مدیریت استفاده از رسانه از جمله عناوين این دوره می باشند.
غفوری طلب در پایان گفت: تشكيل پرونده تبليغي، اعطاي گواهينامه آموزشي، ارتقاي رتبه تبليغي و امکان تشکیل گروه های تبلیغی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما