بیانیه روز قدس
بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بمناسبت روز جهانی قدس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‏ای صادر کرده که با اشاره به آرمانهای بلند انقلاب و امام راحل جنایات این رژیم سفّاک صهیونیسم را محکوم کرده و از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت به عمل آورده است. بسم‌الله الرحمن الرحیم
سبحان الذی أسری بعبده لیلاً من المسجدالحرام الی المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انّه هو السّمیع البصیر «سوره اسرا آیه1»  
 
روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.
قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ “مقاومت اسلامی” است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه‌ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس، مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است؛ قدس نقطه فرود پیامبر رحمت از عروج به ملکوت، قبله پیشین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش‌های خونین حق جویان فلسطینی بوده است.
نظام غاصب و کودک‌کش اسرائیل و نظام سلطه بین‌الملل که آگاهی و بیداری امت اسلامی را مشاهده کرده است، تأمین امنیت این رژیم تروریستی و منافع اقتصادی خود را در چپاول و زیاده خواهی با درگیر کردن منطقه مهم و حیاتی خاورمیانه به خشونت و خونریزی هدفگذاری کرده است  و امروز آتش فتنه در اکثریت ممالک اسلامی و منطقه غرب آسیا با سرپنجه وحشیان گروه داعشی و با آمریت استکبار جهانی در حال رقم خوردن است. همان گروهی که به زعم خود با شهادت تعدادی از مردان و زنان روزه‌دار و بی گناه این مرز و بوم قصد براندازی و ایجاد فتنه جدید به سر داشته‌اند ولی شاهد سیلی خوردن محکم از فرزندان دلاور ایران اسلامی در آستانه روز جهانی قدس بودند.
در میانه این آتش و خون، فلسطین همچنان در اوج مظلومیت است امّا روز جهانی قدس نخواهد گذاشت مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اکنون مختص به جهان اسلام نیست و آزادی خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت داده‌اند و در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین و قدس شریف به اهتزاز درآمده است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، فرصتی را برای همه مسلمانان فراهم کرد تا با حضور بر سر این خوان پربرکت معنوی یک‌بار دیگر علاوه بر دعا و مناجات، جلوه‌ای‌ از یگانگی و اتحاد را خلق کنند که بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی رحمه‌الله علیه به‌خوبی این حقیقت را درک کرده بود که "فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است".
اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از همه  آحاد مردم وفادار به نظام مقدس اسلامی خصوصا اصحاب علم و اندیشه که دارای نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی هستند دعوت می نماید که ضمن لبیک به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی با شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را به نمایش بگذارند.
                                                                                                             روابط عمومی
                                                                                            دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما