مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی
رئیس اداره آموزش های کاربردی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی: آزمون عملی مرحله عمومی دوره آموزشی تربیت مربی خانواده برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد مهدی غفوری طلب، رئیس اداره آموزش های کاربردی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه عنوان کرد: مرحله عمومی دوره آموزشی تربیت مربی خانواده، هفته گذشته به پایان رسید و مبلّغان شرکت کننده در این دوره، پنج شنبه پنجم اسفندماه در آزمون عملی آن شرکت خواهند کرد.
وی در مورد کیفیت برگزاری این آزمون عنوان کرد: آزمون به صورت کارگاهی و ارائه موضوع برگزار می شود و تعدادی از اساتید و کارشناسان خانواده ارائه شرکت کنندگان را مورد نقد و بررسی قرار داده و به آن نمره خواهند داد.
مسئول اداره آموزش های کاربردی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: افرادی که آزمون عملی و کتبی مرحله عمومی دوره آموزشی تربیت مربی خانواده را با موفقیت پشت سر بگذارند می توانند در مرحله دوم این دوره آموزشی که سعی در توانمندسازی طلاب و مبلّغان عرصه خانواده دارد و در سال 96 برگزار می شود، شرکت کنند.
حجت الاسلام محمد مهدی غفوری طلب در پایان عنوان کرد: پنجاه و پنج نفر از طلاب و مبلغان نیز در آزمون مصاحبه ورودی دوره جدید تربیت مربی خانواده پذیرفته شده اند و به زودی و با تکمیل برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، این دوره آموزشی نیز آغاز خواهد شد.
یادآور می شود اداره آموزش های کاربردی اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی دو دوره آموزشی «تربیت مربی نقد وهابیت» و «تربیت مربی احکام» را نیز در دست اجرا دارد.
 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما