نشست مشترک دبیر شورای عالی، مدیر حوزه علیمه خراسان و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی 22 دیماه 95  در محل دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شد.
ثبت نام بیش از سیصد طلبه برای پیوستن به شبکه تبلیغی شرق کشور رئیس اداره امور مبلغان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: اولویت در اعزام های تخصصی، صدور گواهی تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی، استانی و کشوری، صدور مجوز برای ایجاد گروه تبلیغی و برخورداری از تسهیلات حمایتی و تشویقی مبلغان، برخی از امتیازات شرکت در این فراخوان می باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی قائمی هاشمی، رئیس اداره امور مبلغان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این رابطه عنوان کرد: در مدت کوتاهی که از فراخوان ثبت نام ارتقاء و پذیرش مبلّغان در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی می گذرد بیش از سیصد طلبه برای عضویت در شبکه تبلیغی شرق کشور ثبت نام کرده اند.

وی با بیان این که اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با هدف بهسازی شبکه تبلیغی خود مبلغان رتبه های یک تا چهار و بشیران جوان را با اولویت های تخصصی ارتقاء و پذیرش می نماید، افزود: به دلیل استقبال بی سابقه طلاب از این فراخوان، ممکن است مهلت شرکت در آن تا پایان سال تمدید شود.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی هاشمی گفت: تبلیغ تخصصی در حوزه معارف رضوی، مباحث خانواده، مبانی ولایت فقیه، اخلاق و سبک زندگی، شیعه شناسی و نقد فرق انحرافی، نقد وهابیت، بهائیت و تصوّف، توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن کریم، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، نقدعرفان های نوظهور و پاسخگویی به سؤالات دینی، اولویت های تخصصی این فراخوان می باشند.

رئیس اداره امور مبلغان اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که تاکنون حدود سی مبلّغ دارای پرونده تبلیغی برای ارتقاء رتبه خود در این فراخوان ثبت نام کرده اند، در مورد چگونگی فرآیند ارتقاء مبلّغان تخصصی توضیح داد: افرادی که در یکی از رشته های یاد شده تخصص دارند و یا دوره ای را گذرانده اند، گواهی پایان دوره خود را ارائه می دهند و در صورت پذیرش، نام آن ها در سامانه اعزام تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان مبلّغ متخصص ثبت می شود.

وی اولویت در اعزام های تخصصی، صدور گواهی تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی، استانی و کشوری، صدور مجوز برای ایجاد گروه تبلیغی و برخورداری از تسهیلات حمایتی و تشویقی مبلغان را برخی از امتیازات شرکت در این فراخوان اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی هاشمی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به نیازهای روز جامعه، سامانه تخصصی تبلیغ گسترش پیدا کند و طلاب حوزه علمیه ضرورت شناخت نیازهای روز و فعالیت در شاخه های تخصصی برای کسب اطلاعات و توانمندی های لازم برای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه را احساس کنند و امر مقدس تبلیغ را با نگاه تخصصی ادامه دهند.

گفتنی است طلاب علاقه مند برای ثبت نام در این طرح می بایست به سامانه سمتا، فیلد ثبت نام ارتقاء مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تلفن های 32233806، 32233350 داخلی 8673، 8689 یا 8674 تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام در فراخوان کلیک کنید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

























کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد


 

 

   
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت : شرکت سیگما