پنجشنبه 15 بهمن 1388
گروه مطالعات راهبردي، در راستاي تحقق دو ماموريت خويش، پس از تدوين چشم انداز دفتر، فرهنگ سازي و همچنين همسوسازي اقدامات جاري و روزمره دفتر با اهداف راهبردي و درعين حال پشتيباني فكري و همراهي در هدايت و راهبري مجموعه به سوي جايگاه واقعي خود را از وظايف حساس و خطير خود به شمار مي آورد. اهم وظايف گروه عبارتند از:
1.    آگاهي از اهداف و خط‌مشي‌هاي آموزشي, پژوهشي و فرهنگي تبليغي حاكم بر فعاليت‌هاي دفتر
2.    مطالعه و بررسي نيازها، انتظارات، تقاضاها و تدوين اهداف اساسي و كلان دفتر تبليغات اسلامي
3.    مطالعه و بررسي مستمر محيط‌هاي اختصاصي و عمومي و شناسايي و اولويت‌بندي فرصتها و تهديدهاي بالفعل و بالقوه
4.    انجام مطالعات توسعه‌اي و كاربردي به منظور شناسايي افق‌هاي جديد در حوزه‌هاي فعاليتي دفتر با توجه به تغييرات فرهنگي ـ علمي كشور و بين‌الملل
5.    انجام مطالعات تطبيقي به منظور بهره‌گيري از تجربيات و ايده‌هاي نو و خلاق در راستاي توسعه حوزه‌هاي جديد فعاليتي دفتر
6.طراحي و تدوين استراتژيهاي اصلي و فرعي دفتر در حوزه‌هاي مختلف (آموزش, پژوهش, تبليغ و ...)
7.    مطالعه و بررسي سياستها و خط‌مشي‌هاي كلان موجود و ايجاد خط‌مشي‌هاي جديد با توجه به استراتژيها و اهداف كلان تعيين‌شده
8.    طراحي و تدوين نظام جامع برنامه‌ريزي (بلندمدت و ميان‌مدت) دفتر با همكاري حوزه‌هاي مختلف دفتر
9.    هدايت و جهت‌دهي واحدهاي اصلي دفتر در تهيه و تنظيم برنامه بلندمدت و ميان‌مدت و تلفيق و تدوين آن
10.       جهت‌دهي و انطباق برنامه‌هاي كوتاه‌مدت (سالانه) دفتر با برنامه‌هاي ميان‌مدت
11.       ارزيابي دوره‌اي عملكرد دفتر و ارايه راهكارهاي لازم جهت توسعه و تقويت عملكرد دفتر
انجام ساير امور محوله در راستاي وظايف
 
امتیاز دهی
 
 

 

 

 

 

Guest (PortalGuest)

دفتر برنامه ريزي و توسعه فناوري
مجری سایت : شرکت سیگما