اخبار برگزیده
واعظی
1397/6/21 چهارشنبه رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم:  بي توجهي نسبت به توحيد و ولايت سبب تسلط شيطان مي شود رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با تأکيد بر اين که در همه مراحل زندگي بايد مراقبت تام نسبت به توحيد و ولايت داشته باشيم، گفت: بي توجهي نسبت به توحيد و ولايت سبب تسلط شيطان مي شود و بايد نسبت به اين دو مراقبت تام داشته باشيم. 
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، حجت الاسلام والمسلمين احمد واعظي در جمع کارکنان دفتر تبليغات اسلامي خوزستان با بيان اين که کار براي صيانت از دين خدا موهبت الهي است، اظهار داشت: عالم محضر خداوند است و اين که امام زمان(عج) ناظر اعمال ما است را بايد قلباً قبول داشته باشيم.
وي به تشريح خصوصيات مؤمن حقيقي پرداخت و گفت: عدم ترس، عدم نااميدي و عدم سستي براي مؤمن حقيقي معنايي ندارد؛ چرا که خداوند را شاهد اعمال خود مي داند و به لقاء الله باور دارد. 
رئيس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با تأکيد بر اين که در همه مراحل زندگي بايد مراقبت تام نسبت به توحيد و ولايت داشته باشيم، ابراز داشت: بي توجهي نسبت به توحيد و ولايت سبب تسلط شيطان مي شود و بايد نسبت به اين دو مراقبت تام داشته باشيم. 
وي بايد تأکيد بر اين که توحيد و ولايت بسيار ارزشمند هستند، تصريح کرد: محبت اهل بيت(ع) حسنه اي است که از سوي خداوند متعال به انسان داده مي شود و اين موهبت الهي تقديم هر انساني نمي شود. 
حجت الاسلام والمسلمين واعظي با بيان اين که سرلوحه نامه عمل ما ولايت ائمه اطهار(ع) است، خاطرنشان کرد: ولايت اهلبيت(ع) سبب برکت در عمر مي شود و بي شک بي ولايتي گمراهي انسان را به دنبال دارد.