اخبار برگزیده
نمایشگاه دستاوردها
1397/9/24 شنبه از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از 200 اثر جدیدپژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در اولین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که با حضور آیت الله حسینی بوشهری "نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم" و جمعی از فرهیختگان و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد.
برخی از مهمترین آثار رونمایی شده چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی عبارت از مجموعه آثار علامه طباطبایی در 4 جلد، فلسفه فقهی اقتصاد بازدارنده و مقاومتی در 2 جلد، دلیل تحریر الوسیله للامام خمینی در 3 جلد، فرهنگ نامه مؤلفان اسلامی در چهار جلد، اصطلاح نامه فقه در 8 جلد و المنتقد المنافع فی شرح مختصر النافع در 10 جلد می باشد.
گفتنی است از این تعداد 110 اثر مربوط به بوستان کتاب و 90 جلد مربوط به نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که از آذر ماه 1396 تا آذر ماه 1397 در دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است.