اخبار دفتر
نوروزنژاد
1397/2/14 جمعه مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد: حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور فعال این دفتر در سی و یکمین نمایشگاه بین الملللی کتاب تهران خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حمید نوروزنژاد با اشاره به حضور بالنده و موثر دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران گفت: امسال نیز این دفتر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.
وی با اشاره به استقبال مردم از غرفه های این دفتر گفت: یکی از این غرفه ها، غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است که دفتر تبلیغات اسلامی با درک نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه مسائل دینی نسبت به برپایی این غرفه اقدام نموده و کارشناسان این مرکز با حضور خود در نمایشگاه همه روزه آماده ارائه پاسخ به سوالات و شبهات دینی بازدیدکنندگان هستند.
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: "مؤسسه بوستان کتاب" به عنوان پرافتخار ترین ناشر کشور، نشرپژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی و نشردیجیتال این پژوهشگاه از دیگر مراکز و بخش های فعال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران هستند که هرکدام غرفه ای را به خود اختصاص داده اند.
لازم به ذکر است، آدرس غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بدین شرح است: 
• مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی (جنب شبستان اصلی)
• نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سالن عمومی (شبستان اصلی) راهرو ۱۰ غرفه ۲۰
• نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (سالن نشر دیجیتال J) غرفه ۸۶
• نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سالن خارجی بخش عربی E راهرو ۲
• بوستان کتاب بخش عمومی (شبستان اصلی ابتدای ورودی درب ۱۳) 
• بوستان کتاب بخش کودک صحن مرکزی سالن ناشران کودک C5 راهرو سمت چپ غرفه ۱۵۳
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 20 در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای علاقه مندان است.